Se hvor pynteligt det kan være med stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.417 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg har farvet alle Liams gamle gylpebleer, samt Imse vimse foldebleer og har taget et billede. Se lige alle de fine farver, side om side. Normalt vis er der helt fyldt op, men de resterende bleer hænger og tørrer i solen.

Husk også at besøge min BLOG

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

pemiro

Rikke&Liam skriver:

Jeg har farvet alle Liams gamle gylpebleer, samt Imse vimse foldebleer og har taget et billede. Se lige alle de fine farver, side om side. Normalt vis er der helt fyldt op, men de resterende bleer hænger og tørrer i solen.

Husk også at besøge min BLOG

Ej hvor smart..

Hvad farver man dem med?

Anmeld

19. april 2012

Rikke, Liam & Linus

pemiro skriver:

Ej hvor smart..

Hvad farver man dem med?

Jeg har brugt noget der hedder Idye.

http://www.thedyeshop.eu/acatalog/Fabric_Dyes.html

Anmeld

19. april 2012

pemiro

Rikke&Liam skriver:

Det er altså smart..

Så ved jeg hvad jeg kan lave når jeg engang går på barsel om et par måneder

Anmeld

19. april 2012

pemiro

Rikke&Liam skriver:

Det er altså smart..

Anmeld

19. april 2012

Rikke, Liam & Linus

pemiro skriver:

Det er altså smart..

Det er faktisk ret nemt. Jeg er bare spændt på at se hvor meget overskudsfarve der er i dem. Har dog vasket dem på 95 grader for at binde så meget farve som muligt. Så satser ikke på det er så slemt

Anmeld

19. april 2012

Mom2

Det er super smart, så kan man købe hvide stofbleer og så bare farve dem i den farve man vil have...

Mon det er billigere at gøre det sådan end at købe dem som allerede er farvet???

Anmeld

19. april 2012

Rikke, Liam & Linus

Christina9870 skriver:

Det er super smart, så kan man købe hvide stofbleer og så bare farve dem i den farve man vil have...

Mon det er billigere at gøre det sådan end at købe dem som allerede er farvet???

Ved det ikke. Har set at pippi er begyndt at lave nogle ret fine nogle i farver og med mønstre.

Men jeg havde jo nogle liggende fra Liam som havde set bedre dage (pletter), så synes det var en god løsning at farve dem.

Man kan sagtens farve 1,5 -2 kg. stofbleer med en pakke Idye. ALt afhængig af hvor mørk farven skal være.

Anmeld

19. april 2012

ekebiv

Christina9870 skriver:

Jeg købte hvide bleer til mine to og farvede dem i pink og grøn til knægten. Mener jeg købte farven i Matas og det er supernemt i vaskemaskinen, der skal bare noget bestemt salt ned ind i tromlen men det står på pakken. Jeg har været rigtig glad for det for de er nemme at kende når man fx er i mødregruppe :-)

Anmeld

19. april 2012

Mom2

ekebiv skriver:

Jeg købte hvide bleer til mine to og farvede dem i pink og grøn til knægten. Mener jeg købte farven i Matas og det er supernemt i vaskemaskinen, der skal bare noget bestemt salt ned ind i tromlen men det står på pakken. Jeg har været rigtig glad for det for de er nemme at kende når man fx er i mødregruppe :-)

Jeg har set på nogen grønne stofbleer som jeg synes virker skønne, men de er lidt dyre, så derfor jeg tænkte det kunne være det kunne betale sig at købe dem i hvis som er lidt billigere og så farve selv..
Synes nemlig de hvide er kedelige og ja så for lettere at kunne kende sine bleer i mødregruppe mm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.