Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: Lige nu har jeg bare 2 boxmadrasser, og min mening var egentlig at købe et sengestel til dem så de ikke var så bare, men nu tænker jeg om det måske er spild af penge??så har i et sengestel, eller har i bare madrasserne til at stå på deres fødder??
Lige nu har jeg bare 2 boxmadrasser, og min mening var egentlig at købe et sengestel til dem så de ikke var så bare, men nu tænker jeg om det måske er spild af penge??så har i et sengestel, eller har i bare madrasserne til at stå på deres fødder??
Har sagt nej.. Men vi har haft 2 gange.. Den ene gang var det et vi fik.. og så da vi flyttede købte vi meget nyt.. Og det nye gik så i stykker.. Så nu har vi bare ben på Og er jeg egentlig glad for
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Har sagt nej.. Men vi har haft 2 gange.. Den ene gang var det et vi fik.. og så da vi flyttede købte vi meget nyt.. Og det nye gik så i stykker.. Så nu har vi bare ben på Og er jeg egentlig glad for
An&Jo skriver: ja det kunne da godt være jeg ville blive træt af det hvis jeg fik et stel på..
ja det kunne da godt være jeg ville blive træt af det hvis jeg fik et stel på..
Jeg tror det kommer MEGET an på hvilken stil du vil have .. Om du kører efter noget bestemt
AalborgPigen skriver: Jeg tror det kommer MEGET an på hvilken stil du vil have .. Om du kører efter noget bestemt
før havde vi også to boxmadrasser og så en stor topmadras, men vi faldt alligevel ned i midten, det var SÅ irriterende.
Så nu har vi købt en ramme, og det er simpelthen guld værd! Jeg vil helt klart anbefale det
Monski skriver: før havde vi også to boxmadrasser og så en stor topmadras, men vi faldt alligevel ned i midten, det var SÅ irriterende. Så nu har vi købt en ramme, og det er simpelthen guld værd! Jeg vil helt klart anbefale det
Ja .. Det har vi .. Men vi har også lameller under og det er SÅ irriterende .. !Oscar kan godt li at tumle i vores seng , og der skal virkelig INTET til de ryger ned ... Så hvis du har tænkt dig at købe noget med lameller under , så køb det ikke ved Biva
Jeg har sengeramme om min seng, og jeg super glad for det. Jeg synes det pynter lidt at der ikke "bare" er to boxmadrasser.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128