Sidste jm tjek

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Gaia

Tja det gik jo ganske fint. Fiknat vide at hvis jeg ikke har født inden den 27 skal jeg ringe for evt. Igangsættelse den 30. Slog mig lidt ud faktisk, så humøret dalede, trods shopping bagefter . Havde håbet man igangsatte før efter det nye med max ti dage over bla bla. Nå men altså lidt nedtur. Håber dog at føde snart. Har termin imorgen. Næste lille bump er; at nu står hovedet ike fast...afhænger vist af hvem der undersøger mig. Først hav jeg næsten fast, så bevægeligt, så fast og nu bevægeligt igen...altså gør du sku ikke nemt når og hvis vandet går og de skal have at vide om det står fast..øh tj må jo sige det afhæng af personen som mærker efter.....og forøvrigt skal jeg sp ligge mig ned hvis vandet går?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

VNB

for at han vil ud til tiden søde, så du slipper for at blive sat igang  

ih jeg glæder mig til at møde ham! 

Anmeld

19. april 2012

Gaia

VNB skriver:

for at han vil ud til tiden søde, så du slipper for at blive sat igang  

ih jeg glæder mig til at møde ham! 

Tak søde. Gad vide om man stadig skal ligge sig ned hvis vandet går og hovedet ikke står fast??? 

Anmeld

19. april 2012

VNB

Gaia skriver:

Tak søde. Gad vide om man stadig skal ligge sig ned hvis vandet går og hovedet ikke står fast??? 

ja det skal du. Hvis hovedet ikke står fast, skal man ligge sig ned. har din jordemoder ikke også sagt det til dig? 

Anmeld

19. april 2012

Gaia

Næ det nævnte hun ikke. Ej altså træls de ik kan blive enige om han står fast eller ej..ville unægteligt gøre det lidt nemmere at fortælle jm om hvis vandet går..nu kan jeg så bare sige; tja det afhænger af hvem du spørg..nåja mit symfysemål overstiger da dælme også alt. For 14 dage side var det 33 og nu er det så 39! Ej ved i nu hvad..så meget er min mave sku heller ikke vokset. Uden at være ekspert tror jeg den studerende målte lidt forkert..men what the f.. Går jo nok alligevel  Forresten send lige en pb med dit tlf. Nummer. Min gamle mobil er død..

Anmeld

19. april 2012

Gaia

Ih håber jeg kommer til at føde med min jm. Hun et bare rigtig sød. Kunne være total fjong kom så ud unge! Gad vide om det fordi vi ikke har et navn endnu ??? Så han simpelthen er pigefornærmet og ikke gider komme ud??!! Stresss navn navn øhhhh nop ik kommet tættere på. Kommer forhåbentlig når vi ser ham.. Pt går han under betegnelsen lillebror..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.