Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MetteT skriver: Bor der ikke, men bor i Ans.. Det er jo ikke så langt derfra.. Hvor flytter du fra?
Bor der ikke, men bor i Ans.. Det er jo ikke så langt derfra.. Hvor flytter du fra?
flytter dertil fra viborg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: oppe i blomsterkvarteret Det er jo et super sted når man skal have en lille
oppe i blomsterkvarteret Det er jo et super sted når man skal have en lille
Ja det er det helt klart..
Det tror jeg nok I skal blive glade for
LilleLene skriver: Hej piger Ja er der nogle som bor i rødkær ? Jeg flytter selv snart derud og kunne være hyggeligt at vide hvem der var omkring én
Hej piger Ja er der nogle som bor i rødkær ? Jeg flytter selv snart derud og kunne være hyggeligt at vide hvem der var omkring én
jeg er fra kjellerup, som ikke ligger så langt derfra, og er tit i bjerringbro + rødkær
Nettemor skriver: Ja det er det helt klart.. Det tror jeg nok I skal blive glade for
Det håber jeg virkelig også Havde aldrig troet at jeg skulle flytte fra viborg
malenekjeldsen skriver: jeg er fra kjellerup, som ikke ligger så langt derfra, og er tit i bjerringbro + rødkær
nice
LilleLene skriver: nice
vi er næsten samme aldersgruppe også, kan jeg se
malenekjeldsen skriver: vi er næsten samme aldersgruppe også, kan jeg se
ja dete r vi
LilleLene skriver: ja dete r vi
så du kan bare skrive, hvis du mangler nogen på "din egen alder" bliver 18 i september.
Bor i kjellerup
malenekjeldsen skriver: så du kan bare skrive, hvis du mangler nogen på "din egen alder" bliver 18 i september.
tak
Hvad laver du så i hverdagen ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128