hd ejendomme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.769 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Anonym trådstarter

Mig og kærsten overvejer at flytte, og vi har fundet en fin lejeligehed ved hd ejendomme. Så jeg ville lige høre om der er nogen der kender til dem, få det gør vi bestemt ikke. 

Håber nogen kender til dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Ma-lu

Anonym skriver:

Mig og kærsten overvejer at flytte, og vi har fundet en fin lejeligehed ved hd ejendomme. Så jeg ville lige høre om der er nogen der kender til dem, få det gør vi bestemt ikke. 

Kender dem ikke, men vil advare jer mod HANSENLEJLIGHEDER A/S og Boserup ejendomme.!! 

De var sammen, men vist ik mere, vi boede der inden vi købte hus.

Ved godt du spurgte om en anden, men bare for en sikkerhedskyld hvis du sku støde på dem

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

Anonym skriver:

jeg har hørt om dem før.. men ikke noget om hvordan de er som udlejere, de er dog kommet op i en snak omkring hvor man kunne leje ved..

Men prøv da at lave en google søgning på dem..

Anmeld

19. april 2012

4kløver

Tænk dig godt om. Jeg har boet i det for ca 11 år siden. Men høre nu at det er sindsyg hvad han tager for at fra flytte.

Anmeld

19. april 2012

Bonderøvens kone

Høje huslejer - og ofte dyrt ved fraflytning....

Anmeld

19. april 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Vi lejer et rækkehus ved hd ejendomme, og der har intet været. Vi har boet her i knap 2 år, og de har hjulpet med vores bordpladen efter en hændelser, og sat nyt læhegn op da stormen tog det andet.

De tager også klager alvorligt, men heldigvis bør vi et børnevenligt sted så støj er der intet af.

Anmeld

19. maj 2012

deadcowsaynomoo

25. juni 2012

MisterX

Jeg må på det kraftigste advare mine medmennesker om denne private udlejningsforretning. Mit barnebarn er netop blevet flået noget så grusomt af disse skrupelløse bolighajer. Ikke nok med at lejemålet var under al kritik da de modtog dette, så skulle de lægge ryg til den værste arrogante opførsel af dette selskab Boserup Ejensomsselskab A/S. De er håbløse at ringe til - mail besvares aldrig! De nægter alt og er uforskammede uhøflige når man endelig kommer igennem. Man bliver så vred. Efter mit barnebarn blev syg af et bo i lejligheden måtte hun opsige op fraflytte. Hun havde kun boet der lidt over 3 uger. Herefter blev der malet og istandsat grundigt - men for mit barnebarns regning!! Jeg føler mig så hjælpeløs og denne sag ender hos LLO, boligretten og huslejenævnet. Jeg finder mig ikke i det. Vi har masser af video og anden dokumentation og det lokale ugeblad var ude og tage flere billeder. Nu er sagen på vej til Ekstrabladet. Michael Boserup - velkommen på forsiden!! Jeg vil ikke bare have have indskud igen, men have en personlig undskyldning. Desværre tror jeg ikke det varer længe før han ikke er at træffe andet sted end i fængsel. Men så helt fint med det! Lejemålet var en skandale. Intet fungerede og der var møgbeskidt og bestemt ikke malet eller istandsat. Alligevel skulle han have et enormt indskud. "Det bliver alt sammen sat pænt i stand" var ordene fra Boserup i telefonen - tror det var Thomas Petersen fra Boserup der fortalte denne ubeskrivelige løgn hvorefter vi var så dumme at indbetale. Der var overgang i alle de elektriske installationer, og det dryppede ned gennem loftet. Der var begyndt at komme store områder med skimmelsvamp alle steder - det var ubeboeligt og SÅ forfærdeligt. Jeg kræver min ret i dagens Danmark og jeg er nu på vej til medierne - Michael Boserup skal stoppes nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.