5+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Line8700

Først. Undskyld at jeg laver så mange indlæg her for tiden, men er usikker på så mange ting, og jeres hjælp er rigtig stor!!

Jeg er ca 5+3 og har haft spændinger omkring livmoren, ømme bryster. Så der er alt jo helt normalt. Men er det normalt at det forsvinder igen??

Jeg får nogle gange sådan nogle jag i livmoderen. Ikke kramper, og det går hurtigt over.

Jeg har bare ikke haft helt så mange spændinger omkring livmoderen her de sidste par dage, og det er egenligt det der er mit spørgsmål. Er det normalt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

AnonymMor

Line8700 skriver:

Først. Undskyld at jeg laver så mange indlæg her for tiden, men er usikker på så mange ting, og jeres hjælp er rigtig stor!!

Jeg er ca 5+3 og har haft spændinger omkring livmoren, ømme bryster. Så der er alt jo helt normalt. Men er det normalt at det forsvinder igen??

Jeg får nogle gange sådan nogle jag i livmoderen. Ikke kramper, og det går hurtigt over.

Jeg har bare ikke haft helt så mange spændinger omkring livmoderen her de sidste par dage, og det er egenligt det der er mit spørgsmål. Er det normalt??

Det er helt normalt jeg har også kun jag og niv i livmoderen nogle gange.. tror også det kommer an på om man lige lægger mærke til det i løbet af dagen

Hvis ikke jeg tænker over det mærker jeg ikke  så meget, det er mest når jeg ligger og slapper af jeg mærker dem meget

Anmeld

19. april 2012

Line8700

Jeg mærker dem lige pludselig, og især hvis jeg hoster, så kommer der et jag. Men synes nemlig ikke at jeg er så spændt/øm i livmoderen mere..

Tror også det har noget at gøre med, at jeg synes de her uger er meget lange. Vil gerne til læge NU, og vil også gerne til NF NU. Er så bange for at det ikke er levedygtigt. Puha

Anmeld

19. april 2012

frk andreasen

jeg er 5+4 og jeg har det osse ligesom dig i går og dag spænder det en del +jag og stik men det har det ikke rigtig gjort dagene før..

Anmeld

19. april 2012

Miss BananaHammock

Jeg er kun 4+6 men har haft små siddestik og jag on and off de sidste par dage. Allermest efter træning. KOntaktede klinikken for at være sikker på at jeg så ikke trænede for meget, og jeg fik nogle lidt strenge retningslinier. Men hovedsagligt sagde de at det er ligamentsmerter, så især kommer efter man har bevæget sig også slapper af. 

Men har I andet? Jeg tænker jeg mærker ellers intet ud over træthed også lidt hovedpine.  troede jeg skulle til at have nogle fine store bryster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.