Hej Piger
Jeg er blevet gravid vha. reagensglas - og pga. overstimulering må jeg ikke hoppe og løbe, da det kan resultere i at mine æggeleder slår knuder på sig selv.
Mit arbejde består af 10timers fysik aktivitet hvor jeg laver ting som yoga, dans og også hop og løb. Jeg har prøvet at skære ned på mine aktive timer og så kun holde ved mine yoga timer. Idag snakkede jeg så med min chef, og for at kunne overholde budgetterne kan jeg ikke bare få afløser på min undervisning, da det så koster os mere end planlagt. Jeg har idag ringet til min læge og fået en tid på mandag og håber på en eller anden form for sygemelding. Andre der har stået i samme situation?
Og hvordan er det ellers resten af graviditeten? For jeg satser jo ikke på at få bækkenløsning etc. men jeg vil da helt sikkert være begrænset i hvad jeg kan og ikke kan jo længere jeg kommer hen. Men kan man få sygemelding bare fordi man er normal gravid - og ens arbejde er fysisk hårdt?
Har det SÅ skidt med at være i klemme fordi jeg har et fysisk aktivitet job. Min chef har været så forstående med vores behandling, og jeg kan jo godt forstå at bugdetterne skal holdes. Men så siger han at vi jo havde regnet med at jeg kunne fortsætte mit job selvom jeg er gravid. Er det fordi han er mand og ikke far, at han ikke forstå at man som gravid ikke kan det man ellers kan? Pyhhh... jeg stresser godt nok lidt over det, og det er jo ikke godt for baby! 
Vil bare ikke risikere noget som helst når det nu har taget så længe om at få opfyldt vores drøm om et barn!
Beklager det blev så langt - men vil meget gerne høre hvad jeres erfaringer med sygemeldinger er. 
Anmeld