gallakjolen er fundet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2012

bobbles

ja den er bare super flot  var ude og kigge på den for en uge siden, og skal hente den imorgen, uhh den sad bare perfekt på mig, og jeg er bare så vild med den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

B&J

wow den er godt nok flot

du bliver jo super smuk

Anmeld

19. april 2012

bobbles

B&J skriver:

wow den er godt nok flot

du bliver jo super smuk

ja da jeg var ude og prøve den sidste uge tænkte jeg godt på at jeg garanteret ikke kunne passe den da det var en str STRAM 42  men hold da helt op hvor sad den bare fuldstændig perfekt  og der strammede lige op omkring brysterne så det lige ligner man går fra en B til en C skål jo tak

Anmeld

19. april 2012

B&J

Frøken Christiansen skriver:

ja da jeg var ude og prøve den sidste uge tænkte jeg godt på at jeg garanteret ikke kunne passe den da det var en str STRAM 42  men hold da helt op hvor sad den bare fuldstændig perfekt  og der strammede lige op omkring brysterne så det lige ligner man går fra en B til en C skål jo tak

uuuuuhhhhhhhhhhhhh super fantastisk kjole så og lige et pift til brysterne hihihi ja så er det jo bare KJOLEN

Anmeld

19. april 2012

bobbles

B&J skriver:

uuuuuhhhhhhhhhhhhh super fantastisk kjole så og lige et pift til brysterne hihihi ja så er det jo bare KJOLEN

det er det nemlig  glæder mig til at hente den imorgen og få taget nogen billeder af den mens jeg har den på  og så ellers i skabet med den indtil juni

Anmeld

19. april 2012

HeleneM

Er der en hjemmeside til hvor du har fundet kjolen?

Anmeld

19. april 2012

B&J

Frøken Christiansen skriver:

det er det nemlig  glæder mig til at hente den imorgen og få taget nogen billeder af den mens jeg har den på  og så ellers i skabet med den indtil juni

ja ja ja vi vil se den på dig JUBII husk at prikke til mig så jeg også kan se hvor smukt den sidder på dig

Anmeld

19. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Den er super flot. Hvor har du købt den og hvad er prisen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.