Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja den er bare super flot var ude og kigge på den for en uge siden, og skal hente den imorgen, uhh den sad bare perfekt på mig, og jeg er bare så vild med den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wow den er godt nok flot
du bliver jo super smuk
B&J skriver: wow den er godt nok flot du bliver jo super smuk
ja da jeg var ude og prøve den sidste uge tænkte jeg godt på at jeg garanteret ikke kunne passe den da det var en str STRAM 42 men hold da helt op hvor sad den bare fuldstændig perfekt og der strammede lige op omkring brysterne så det lige ligner man går fra en B til en C skål jo tak
Frøken Christiansen skriver: ja da jeg var ude og prøve den sidste uge tænkte jeg godt på at jeg garanteret ikke kunne passe den da det var en str STRAM 42 men hold da helt op hvor sad den bare fuldstændig perfekt og der strammede lige op omkring brysterne så det lige ligner man går fra en B til en C skål jo tak
uuuuuhhhhhhhhhhhhh super fantastisk kjole så og lige et pift til brysterne hihihi ja så er det jo bare KJOLEN
B&J skriver: uuuuuhhhhhhhhhhhhh super fantastisk kjole så og lige et pift til brysterne hihihi ja så er det jo bare KJOLEN
det er det nemlig glæder mig til at hente den imorgen og få taget nogen billeder af den mens jeg har den på og så ellers i skabet med den indtil juni
Frøken Christiansen skriver: det er det nemlig glæder mig til at hente den imorgen og få taget nogen billeder af den mens jeg har den på og så ellers i skabet med den indtil juni
ja ja ja vi vil se den på dig JUBII husk at prikke til mig så jeg også kan se hvor smukt den sidder på dig
Den er super flot. Hvor har du købt den og hvad er prisen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128