Tidlig tryghedsscan i dag ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Flowers

Puuuhh, skal til tidlig tryghedsscanning i dag... er sååå nervøs, har aborteret 2 gange før, en SA og en MA ihhv uge 8 og 10... i dag er jeg ca uge 7+6, er spændt på om der er en lille levende spire, men er osse bange for at håbe for meget, da det stadig kan gå galt hvis der er :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

AnonymMor

Er ked af at høre det med aborterne men mon ikke det så er jeres velfortjente tur nu

Kan godt genkende det da jeg skulle til tryghedsscanning var også rigitg nervøs for om det hele var som det skulle være Men det var det heldigvis og også til NF igår

Held og lykke med det, og håber i får en god oplevelse idag

Anmeld

19. april 2012

Flowers

Rinepigen skriver:

Er ked af at høre det med aborterne men mon ikke det så er jeres velfortjente tur nu

Kan godt genkende det da jeg skulle til tryghedsscanning var også rigitg nervøs for om det hele var som det skulle være Men det var det heldigvis og også til NF igår

Held og lykke med det, og håber i får en god oplevelse idag

Der var et lille hjerteblink ^^ er så sat et par dage tilbage, og til 7+4, så jeg for, at det bette pus holder ved

Anmeld

19. april 2012

morbibi

Flowers skriver:

Puuuhh, skal til tidlig tryghedsscanning i dag... er sååå nervøs, har aborteret 2 gange før, en SA og en MA ihhv uge 8 og 10... i dag er jeg ca uge 7+6, er spændt på om der er en lille levende spire, men er osse bange for at håbe for meget, da det stadig kan gå galt hvis der er :-S

Håber det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.