Bryster/amning 2. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. april 2009

Tynen

Har lige brug for hurtig hjælp, da jeg er ved at misbruge mit dankort på det groveste.

Jeg har set en pæn ammebh på nettet som jeg gerne vil købe, men skal jeg købe den i samme størrelse som dem jeg brugte sidste gang eller bliver brysterne større/mindre nu når det er 2. gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Honningblomst

Tynen skriver:

Har lige brug for hurtig hjælp, da jeg er ved at misbruge mit dankort på det groveste.

Jeg har set en pæn ammebh på nettet som jeg gerne vil købe, men skal jeg købe den i samme størrelse som dem jeg brugte sidste gang eller bliver brysterne større/mindre nu når det er 2. gang?

Det er ikke til at vide....
knus..

Anmeld

13. april 2009

3rollinger

Mine havde samme stoerrelse begge gange. Der er altid tid til at koebe, saa vent til behovet opstaar. Nemt at sige naar ens indkoebsgen er lidt underudviklet

Anmeld

13. april 2009

Cris

Jeg har fundet den her hjemmeside en gang, det er så nemt, at jeg tror, at jeg vil prøve, når jeg nå så lang. Amme Bh er dyre, jeg kan godt forstå dig. Og jeg synes ikke, at de giver en god støtte (mine blev slide meget hurtigt synes jeg, og jeg kan godt lige, at mine BH støtter godt) Så måske kan du også "trylle" nogle amme-bh:

https://www.baby.dk/debat/15960/amning/goerdetselv-ammebh.aspx

Anmeld

13. april 2009

Muffinmus

mine har samme str som sidste gang, men det er lidt svært for når mælken er der i timer er de jo spændte og når de har spist...ja så er de sørgeligt slatne og så virker bh en lidt for stor.

Anmeld

13. april 2009

Mie A

Mine er blevet lidt større denne gang, så amme bh'erne fra sidst er intet værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.