Stor "lille" pruller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Linekocemba

Var til jordemoder igår, og lillemanden blev skønnet til 3200. Sååå ik så lillemand. 

Er idag 35+6 

Hun mener han lander omkring 4 kilo til termin. 

Er begyndt at få sindssyg mange plukveer. 

Hva med jer kvinder? 

Alt vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

JH12

Linekocemba skriver:

Var til jordemoder igår, og lillemanden blev skønnet til 3200. Sååå ik så lillemand. 

Er idag 35+6 

Hva med jer kvinder? 

Alt vel?

hehe dejligt med en "lille" basse ..  Der er heller ikke lang vej igen, til de små guldklumper kommer ud til os..

Til Scanning i uge 29, fik jeg også afvide min lille pige ville veje omkring 4 kg. ved fødsel. Min egen JM har dog ikke selv sagt hvad hun tror, men skal til JM i næste uge, så det glæder jeg mig til.

Jeg har ikke rigtig nogen plukveer med mindre jeg overanstreger mig. derimod kan jeg have tidspunkter på dagen, hvor jeg har mange mens. smerter..

Anmeld

19. april 2012

EKBJ

Linekocemba skriver:

Er idag 35+6 

Hva med jer kvinder? 

Alt vel?

Var til JM for godt 2 uger siden, der blev den bette skønnet til at veje 2900-3000g .. 

Har MANGE plukkeveer! Og MENS-smerter det meste af dagen.. døjer med halsbrand og ømme ribben..  

Knus EK, 37+2 (: 

Anmeld

19. april 2012

Monis

Først blev vores baby skønnet til at være en stor baby, men nu er den vist bare alm. I uge 36+5 blev hun skønnet til 2800 g. Så er spændt på, hvad jm siger på tirsdag, når jeg er 38+5.

Ved ikke helt, hvor meget man kan regne med de skøn?! Jeg har en veninde, hvor de har skudt 1 kilo ved siden af ved vægtskøn ved begge hendes børn. -Ved 1. barn fik hun skønnet baby til at være omkring de 4000 g., men baby var kun 2900 g. Ved 2. barn fik hun skønnet baby til at være omkring de 3000 g., men baby viste sig at være over 4000. g.

Det svinger meget med mine plukveer her. Nogle dage er der en del, andre dage mærker jeg dem slet ikke.

bare så meget fingre for, at jeg ikke går alt for meget over tid!

Anmeld

20. april 2012

NNL

Hellere at de er lidt godt i stand, de små Så er der mere at stå imod med når de kommer ud

Min lille dreng blev skønnet til 2800 g for godt en uge siden, da jeg var 36+2, og jeg skulle forvente en dreng på ca 3800 gram hvis jeg fødte på terminsdatoen...

Men det bliver jo spændende at se hvor store de er når de kommer, og ikke mindst HVORNÅR de kommer ud til os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.