Wow...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Københavnermor

Ja, wow.. Min lille søde pige har sovet - hold nu fast - hele 8,5 time i træk i nat!!! Dvs. uden at vågne, overhovedet!!! For aller første gang!!

Hun plejer max at tage 4-5 timer i træk, og kun 1 gang i løbet af natten, resten af natten plejer hun at vågne hver 1-1,5 time..

Jeg gjorde også en del ting anderledes igår med hensyn til putningen, er bare overrasket over hvor stor forskel det gjorde.

Men det er fantastisk, håber det vil gentage sig i nat! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Janni.

Ej hvor vildt. Håber det er løsningen til mere sammenhængende søvn.

Anmeld

19. april 2012

Københavnermor

Janni. skriver:

Ej hvor vildt. Håber det er løsningen til mere sammenhængende søvn.

Ja, det er virkelig ret vildt.. Jeg håber også! Kunne være så skønt... 

Anmeld

19. april 2012

Janni.

Nu som Moar skriver:

Ja, det er virkelig ret vildt.. Jeg håber også! Kunne være så skønt... 

Jeps kan stadig huske da Silas begyndte at sove igennem. Så fedt, og sikke et overskud man pludselig fik.

Anmeld

19. april 2012

Københavnermor

Janni. skriver:

Jeps kan stadig huske da Silas begyndte at sove igennem. Så fedt, og sikke et overskud man pludselig fik.

Ja, der er en kæmpe forskel. Kan slet heller ikke sidde stille i dag, har en masse energi der skal brændes af. Det er skønt!

Hvor gammel var Silas da han begyndte at sove igennem? Og forsatte det bare efter han gjorde det 1. gang?

Anmeld

19. april 2012

Janni.

Nu som Moar skriver:

Ja, der er en kæmpe forskel. Kan slet heller ikke sidde stille i dag, har en masse energi der skal brændes af. Det er skønt!

Hvor gammel var Silas da han begyndte at sove igennem? Og forsatte det bare efter han gjorde det 1. gang?

Han kom på eget værelse som 2 mdr gammel og sov igennem derfra i en lang periode. (indtil han var vel omkring 6 mdr) Men sygdom ændrede det hele, og først i januar begyndte han igen så småt at sove igennem nogen nætter, og andre var det gamle mønster. 

Det synes jeg var endnu hårdere end da han var vågen hver nat..  

Og han stod også meget tidlig op, gerne imellem 4 og 5, på en rigtig god dag kl. 5.30 jubiii  

Da vi skiftede til sommertid tog fanden ved knægten, han begyndte at sove til kl 6.30-7.00, og de fleste nætter uden at vågne. Og for cirka 14 dage siden nægtede han flasken total, og sover helt igennem nu, fra kl cirka 19 - 6.30-7.00. Enkelte nætter skal han lige have dynen og sutten igen. Men det tæller jeg med i regnskabet som at sove igennem. 

Som nyfødt sov han også max 45 min-1 time i løbet af dagen uden at være pylleret. Så vi er glade for at han er begyndt at indhente den søvn. Han har brug for det. 

Anmeld

19. april 2012

OverTheRainbow

Nu som Moar skriver:

Ja, wow.. Min lille søde pige har sovet - hold nu fast - hele 8,5 time i træk i nat!!! Dvs. uden at vågne, overhovedet!!! For aller første gang!!

Hun plejer max at tage 4-5 timer i træk, og kun 1 gang i løbet af natten, resten af natten plejer hun at vågne hver 1-1,5 time..

Jeg gjorde også en del ting anderledes igår med hensyn til putningen, er bare overrasket over hvor stor forskel det gjorde.

Men det er fantastisk, håber det vil gentage sig i nat! 

af ren nysgerrighed og trang til mere søvn...

Hvad gjorde du anderledes?

Anmeld

19. april 2012

Københavnermor

Smilo skriver:

af ren nysgerrighed og trang til mere søvn...

Hvad gjorde du anderledes?

Altså.. Jeg gjorde dette anderledes: Jeg sørgede for at hun tømte begge bryster helt.. Jeg plejer bare at lade hende spise til hun falder i søvn, men igår holdte jeg hende igang. Og så gav jeg hende en bluse på udover hendes natdragt så hun var ekstra varm - ikke svedig selvfølgelig! 

Tilsyneladende var det det der skulle til.. Nu må vi se om succesen gentager sig i nat. Har forsøgt at gøre det på samme måde i dag. 

Anmeld

20. april 2012

OverTheRainbow

Nu som Moar skriver:

Altså.. Jeg gjorde dette anderledes: Jeg sørgede for at hun tømte begge bryster helt.. Jeg plejer bare at lade hende spise til hun falder i søvn, men igår holdte jeg hende igang. Og så gav jeg hende en bluse på udover hendes natdragt så hun var ekstra varm - ikke svedig selvfølgelig! 

Tilsyneladende var det det der skulle til.. Nu må vi se om succesen gentager sig i nat. Har forsøgt at gøre det på samme måde i dag. 

Ok.. Så fuld fodring er vejen frem DET må prøves... Tak for info! Pøj pøj med sovningen fremover...

Anmeld

20. april 2012

Janni.

Hvordan er natten gået?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.