Nu som Moar skriver:
Ja, der er en kæmpe forskel. Kan slet heller ikke sidde stille i dag, har en masse energi der skal brændes af. Det er skønt!
Hvor gammel var Silas da han begyndte at sove igennem? Og forsatte det bare efter han gjorde det 1. gang?
Han kom på eget værelse som 2 mdr gammel og sov igennem derfra i en lang periode. (indtil han var vel omkring 6 mdr) Men sygdom ændrede det hele, og først i januar begyndte han igen så småt at sove igennem nogen nætter, og andre var det gamle mønster.
Det synes jeg var endnu hårdere end da han var vågen hver nat..
Og han stod også meget tidlig op, gerne imellem 4 og 5, på en rigtig god dag kl. 5.30 jubiii
Da vi skiftede til sommertid tog fanden ved knægten, han begyndte at sove til kl 6.30-7.00, og de fleste nætter uden at vågne. Og for cirka 14 dage siden nægtede han flasken total, og sover helt igennem nu, fra kl cirka 19 - 6.30-7.00. Enkelte nætter skal han lige have dynen og sutten igen. Men det tæller jeg med i regnskabet som at sove igennem. 
Som nyfødt sov han også max 45 min-1 time i løbet af dagen uden at være pylleret. Så vi er glade for at han er begyndt at indhente den søvn. Han har brug for det.
Anmeld