Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yes yes... Here goes.
Den 7/8 April (i påske dagene så apoteket var lukket og kunne ikke købe en fortrydelsespille) om natten havde jeg ubeskyttet sex og jeg har ikke fået min menstruation efter fødselen endnu. Hvornår kan jeg så teste positivt hvis nu jeg skulle være gravid????
for jeg ikke er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Yes yes... Here goes. Den 7/8 April (i påske dagene så apoteket var lukket og kunne ikke købe en fortrydelsespille) om natten havde jeg ubeskyttet sex og jeg har ikke fået min menstruation efter fødselen endnu. Hvornår kan jeg så teste positivt hvis nu jeg skulle være gravid???? for jeg ikke er
ville sige TIDLIGST d. 5/5 ..
FrkZier skriver: ville sige TIDLIGST d. 5/5 ..
tak for det
Jeg vil nu sige at det kan du her om en uges tid.. Normalt vil det jo være ca 14 dage efter sex..
(Forresten så findes der som regel altid vagtapoteker man kan gå til hvis uheldet skulle være ude.. )
Nettemor skriver: Jeg vil nu sige at det kan du her om en uges tid.. Normalt vil det jo være ca 14 dage efter sex.. (Forresten så findes der som regel altid vagtapoteker man kan gå til hvis uheldet skulle være ude.. )
du har en point.. jeg tænkte bare lige at det var fra start cyklus - men det melder historien jo intet om my bad..
havde jeg dog bare vidst det noget før hehe
og mange tak så må jeg hellere lige se om en uges tid..
FrkZier skriver: du har en point.. jeg tænkte bare lige at det var fra start cyklus - men det melder historien jo intet om my bad..
Nej det var jo lige det
Anonym skriver: havde jeg dog bare vidst det noget før hehe og mange tak så må jeg hellere lige se om en uges tid..
Så ved du det hvis der skulle være noget en anden gang
for at testen viser det svar du ønsker
Nettemor skriver: Så ved du det hvis der skulle være noget en anden gang for at testen viser det svar du ønsker
mange tak og ja hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128