Er det normalt med uregelmæssig menstruation efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.748 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Anonym trådstarter

Hej ladies. Er virkelig virkelig nervøs. Fødte for 8 mdr siden, og fik mens 3 mdr efter. Den har været rimelig regelmæssig indtil nu. Jeg er pt på 33. dagen og har ingen mens fået. Sidste måned kom den på 32. dagen. Er så bange for at være gravid, men samtidig ved jeg bare, at det er næsten umuligt da vi kun har haft sex på 21. dagen og der kom han ikke, det varede højst 1 minut.

Men er det normalt med så uregelmæssig mens??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Nettemor

Det fik jeg afvide af min læge at det var

Du kan evt bruge p-piller til at styre din cyklus tilbage i en normal rytme

Anmeld

19. april 2012

mortilnoahogmelina

Du kan jo godt være gravid selvom han ikk kom . Det hedder vidst præsæd. Desuden kan din æl være faldet senere den her måned .

Så prøv og test for en sukkerhedsskyld så er det ho udelukket det er en graviditet evt.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Du kan jo godt være gravid selvom han ikk kom . Det hedder vidst præsæd. Desuden kan din æl være faldet senere den her måned .

Så prøv og test for en sukkerhedsskyld så er det ho udelukket det er en graviditet evt.

Ja, det har jeg godt tænkt på. Men tror ærlig talt ikke engang der nåede at komme præsæd. Men du har ret, en test kan jo i hvert fald udelukke graviditet.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Det fik jeg afvide af min læge at det var

Du kan evt bruge p-piller til at styre din cyklus tilbage i en normal rytme

Ja, det har jeg overvejet, men min krop opfører sig meget mærkeligt på p-piller

Anmeld

19. april 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

ddu

Ja, det har jeg godt tænkt på. Men tror ærlig talt ikke engang der nåede at komme præsæd. Men du har ret, en test kan jo i hvert fald udelukke graviditet.

Men så skal du i hvertfald ikk tænke ovr om det nu er en graviditet .

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Ja, det har jeg overvejet, men min krop opfører sig meget mærkeligt på p-piller

Så prøv at snakke med din læge. Det kan være det evt kan gøre det med fx p-ring.

Hvis du altså ikke kan leve med den forlængede cyklus..

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Så prøv at snakke med din læge. Det kan være det evt kan gøre det med fx p-ring.

Hvis du altså ikke kan leve med den forlængede cyklus..

Ja jeg må høre min læge ad. Kan sagtens leve med en længere cyklus, kan bare ikke leve med at den er uregelmæssig. Det er irriterende ikke at vide hvornår man kan forvente menstruation

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Ja jeg må høre min læge ad. Kan sagtens leve med en længere cyklus, kan bare ikke leve med at den er uregelmæssig. Det er irriterende ikke at vide hvornår man kan forvente menstruation

Ja det er mega surt.. Men ja snak med din læge. Han kan sikkert hjælpe dig

Anmeld

19. april 2012

Frk.S

Altså hvis du sidste måned fik mens på 32. dagen og du nu er på 33. dagen, så er det jo kun 1 dag forskel (indtil videre). Det vil jeg altså ikke kalde en voldsom uregelmæssig mens.

Men jo man kan da godt have uregelmæssig mens efter fødsel.

Du kan jo altid tage en test hvis du vil være sikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.