Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
14+0 idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: 14+0 idag
Det er så fantastisk at det bare går derudaf med dig!
Hurraaa
Stort tillykke
Nettemor skriver: Det er så fantastisk at det bare går derudaf med dig!
Tak og F... En mave jeg har fået nu det er helt syrealistisk synes jeg ..
tarkoflen skriver: Hvor er det bare fantastisk Må jeg spørge om I har lavet en øko baby eller I har fået hjælp? Har en svigerinde med pcos, og er derfor nysgerrrig
Hvor er det bare fantastisk Må jeg spørge om I har lavet en øko baby eller I har fået hjælp? Har en svigerinde med pcos, og er derfor nysgerrrig
Øko ... vi har lavet 4 økoer som jeg desværre tabte. Så kom jeg i "behandling". Jeg blev fulgt at en gynækolog, motivieret til at tabe mig 12 kg... jeg fik noget der hedder metformin, som hjælper på de fleste Pco pigers cyklus ...3 mdr på p piller, som rettede cyklussen op, opstart på metformin i 3 mdr og Gravid
Nu får jeg så hjertemagnyl som skulle hjælpe mig til ikke at afstøde mandens gener..
Men altså ingen hormonbehandling. Det skal lige sige at mandens sæd også er i top 70.000000 celler pr ladning
Så det har også noget at sige.
Ønsker alt held og lykke til din veninde. Hvis hun vil spørge om noget er hun velkommen til at skrive..
M (: skriver: Stort tillykke
TAAAARK
Camillos skriver: Tak og F... En mave jeg har fået nu det er helt syrealistisk synes jeg ..
Netop derfor du er nødt til at fortsætte med mavebillederne
Nettemor skriver: Netop derfor du er nødt til at fortsætte med mavebillederne
Done ... lavet nyt indlæg hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128