Wuhuuu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Anonym trådstarter

Manden i mit liv, synes vi skal starte projekt lillebror/søster. Og jeg kan da ikke være mere enig. Så nu er pillerne smidt af h til. 

Så må vi se hvor længe der skal gå. Men vi glæder os. Og vi ved at vores søn bliver en dejlig storbror. 

Vil blot lige dele lidt af min glæde, afsløring af hvem jeg er, kommer når det lykkedes. 

Hilsen Ano 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

AnneBJ

ih hvor spændende!!

god fornøjelse

Anmeld

19. april 2012

Maria-s

Weeeheeee!!  Hvaaaaa er det en luftbåren smitte, det der skrukhedsnoget dér?? (og smitter det også mænd????)

For her hjemme har jeg også haft nogle symptomer, men jeg MÅ slå koldt vand i blodet og holde mig et års tid, -ellers bliver det simpelthen for hårdt!

Men lykke til!!  JEg håber det snart sker for jer, når nu beslutningen er truffet

Anmeld

19. april 2012

Mettemus

Ih jeg skal da love for at det myldrer frem!

Tillykke!

Håber du lynhurtigt står med en dejlig positiv test i hånden (så vi kan finde ud af hvem du er)

Knus

Anmeld

19. april 2012

DK

Hvor vildt! Ihhh hvor jeg husker fornemmelsen af at smide pillerne og starte på projektet! Man følte sig næsten helt gravid og "speciel" allerede der, fordi man nu bare var igang!

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

ih hvor spændende!!

god fornøjelse

Jo tak  

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Weeeheeee!!  Hvaaaaa er det en luftbåren smitte, det der skrukhedsnoget dér?? (og smitter det også mænd????)

For her hjemme har jeg også haft nogle symptomer, men jeg MÅ slå koldt vand i blodet og holde mig et års tid, -ellers bliver det simpelthen for hårdt!

Men lykke til!!  JEg håber det snart sker for jer, når nu beslutningen er truffet

Det er lige gået op for min kæreste at han er blevet et år ældre og vi har alderen imod os, han mere end jeg dog.  

Jeg har intet nævn om de andre her i gruppen som er gravide. 

Anmeld

19. april 2012

_-Kathrine-_

Ihh... Hvor spændende
Håber det lykkes hurtigt for jer

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

DK skriver:

Hvor vildt! Ihhh hvor jeg husker fornemmelsen af at smide pillerne og starte på projektet! Man følte sig næsten helt gravid og "speciel" allerede der, fordi man nu bare var igang!

Første gang blev jeg gravid på pillerne, så den fornemmelse kender jeg ikke. Min kæreste og jeg havde været sammen i 2 mdr da jeg fandt ud af at jeg var gravid.  

Chokket var stort, men dog var vi ikke i tvivl. 

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Ihh... Hvor spændende
Håber det lykkes hurtigt for jer

Tak, det håber vi også. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.