10 dage over tid og negativ test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.413 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg gik fra hinanden for en små 14 dage siden, desværre. Vi prøvede at blive gravide, men det gik ikke.

MEN, jeg er altså gået 10 dage over tid nu. Så jeg tog en test her til aften, men den er altså negativ? 

Jeg har mega ømme bryster og er lettere oppustet, men intet mere end det. Hvad skal jeg efterhånden tro? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Line8700

Er ked af det med dig og din kærste.

Desværre kan din mens godt udeblive hvis du har været igennem en stresset periode, som fx bruddet med din kæreste.

Det er ikke for at være lyseslukker, men vil bare lige fortælle dig det.

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Line8700 skriver:

Er ked af det med dig og din kærste.

Desværre kan din mens godt udeblive hvis du har været igennem en stresset periode, som fx bruddet med din kæreste.

Det er ikke for at være lyseslukker, men vil bare lige fortælle dig det.

Nu er det heller ikke, fordi jeg ønsker at være gravid med min ekskæreste, men hvis det er sket, må jeg tage den derfra.

Håber som sådan ikke at der er noget, men alligevel såå.. 

Anmeld

18. april 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg gik fra hinanden for en små 14 dage siden, desværre. Vi prøvede at blive gravide, men det gik ikke.

MEN, jeg er altså gået 10 dage over tid nu. Så jeg tog en test her til aften, men den er altså negativ? 

Jeg har mega ømme bryster og er lettere oppustet, men intet mere end det. Hvad skal jeg efterhånden tro? 

Du skal teste dit tis om morgenen. Især når du MÅSKE ikke er længere henne. Prøv i morgen tidlig før du tænker videre over, hvad der skal ske mht valg. :-) pøj pøj

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Du skal teste dit tis om morgenen. Især når du MÅSKE ikke er længere henne. Prøv i morgen tidlig før du tænker videre over, hvad der skal ske mht valg. :-) pøj pøj

Jeg prøver i hvert fald i morgen tidlig så. Og hvis min menstruation ikke er kommet indenfor den næste uges tid, må jeg vel hellere kontakte min læge?

Anmeld

18. april 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

Jeg prøver i hvert fald i morgen tidlig så. Og hvis min menstruation ikke er kommet indenfor den næste uges tid, må jeg vel hellere kontakte min læge?

Præcis :-) Men fortæl lige hvordan det går med tissepinden i morgen :-)

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Præcis :-) Men fortæl lige hvordan det går med tissepinden i morgen :-)

Det vil jeg gøre.

Anmeld

18. april 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

Ps jeg ville nok ringe til lægen allerede på mandag :-)

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Svag skygge-agtig streg på testen i dag. Hmm..

Skal til lægen i morgen og så må jeg se derefter.

Anmeld

20. april 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

DSvag skygge-agtig streg på testen i dag. Hmm..

Skal til lægen i morgen og så må jeg se derefter.

Din egen test er mindst lige så god som ved lægen. vent til mandag og prøv igen - og opdater!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.