2 graviditet - karspringning - vægten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Mor1012

Er gravid i uge 25 ...  kommer ud fra badet, kigger på mine ven og ser KARSPRINGNINGER !!!! hva fanden.. jeg er kun 26 år...

det er vel på grund af graviditeten ik ? evt kan det måske komme af vand i benene

Jeg to 20 kg på ved første graviditet for 17 mdr siden

nu har jeg taget 6 kg på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Koen.

Emilie2010 skriver:

Er gravid i uge 25 ...  kommer ud fra badet, kigger på mine ven og ser KARSPRINGNINGER !!!! hva fanden.. jeg er kun 26 år...

det er vel på grund af graviditeten ik ? evt kan det måske komme af vand i benene

Jeg to 20 kg på ved første graviditet for 17 mdr siden

nu har jeg taget 6 kg på

Det har jeg os fået og er 21 Lægen siger det er pga graviditet, har en datter på to og er gravid i uge 37

Anmeld

18. april 2012

pastry26

Bare rolig, de er nemme at fjerne...med mindre man er bange for nåle  Ej, jeg har arbejdet som stewardesse og selvom jeg brugte støttestrømper når jeg var i luften, så fik jeg altså nogle.. De var mørkelilla og store og det var ned af låret. Jeg opsøgte en privat klinik her i århus og de fjernede dem over to gange. Det kostede vist omkring et par tusind.

Man sprøjter noget væske ind i karrene, som gør at de udvider sig. Derved forsvinder de og bliver mindre utydelige. Mine de store er væk og så har jeg nogle bitte små oppe ved numsen, men dem ser man ikke, så dem gider jeg ikke få fjernet.. 

Bare lidt info fra mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.