Hvot mange børn kunne i tænke jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange børn vil i gerne have??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.605 visninger
24 svar
0 synes godt om
12. april 2009

Mutti2

Hejsa

Jeg er lidt nysgerrig for hvor mange børn i godt kunne tænke jer at ende op med, og hvilke tanker i har gjort jer!?

Jeg har en datter, men kunne godt tænke mig en 5 -6 stykker. Jeg elsker børn, og har masser af kærlighed at give til dem alle. Jeg mener selv at jeg ville kunne give det antal eller flere det liv de fortjener. Jeg kan også godt lide tanken om det sammenhold der er i store familier.

Mange undre sig over min trang til en stor familie. Jeg kan i bund og grund heller ikke forklare hvorfor. Men inderligt brænder jeg bare for at få mange børn, og gerne det næste hold meget snart!!

Knus Pernille, som er ENLIG mor til Milla-Victoria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

Pia

Jeg har svaret 2 stykker..
Selv er jeg vokset op hvor vi var 3 børn.. Jeg er mellembarn og har altid hadet det.
Så syntes ikke 3 er optimalt.. Så skulle man have 4 hvis det var..
Men 4 er lige i overkanten for mig syntes jeg..
Så 2 guldklumper og så er jeg mere end tilfreds..
Og det er jo så det antal vi har om små 8 uger

Kh Pia.

Anmeld

12. april 2009

Diana...

Jeg har altid sagt 2 børn men det måtte jeg da lige trække i mig da jeg fik Lucas nu kan jeg slet ikke få nok hi hi men sådan som jeg har det nu så det 3 men lad os nu se om jeg har det lige sådan når jeg får nr 2 om det så ryger op på et 4 tal hi hi.

Knus Diana som meget gerne vil igang med nr 2 når lucas er et år

Anmeld

12. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hey en af jer som kan finde ud af det med afstemninger - kunne det ikke være sjovt at lave en ligedan men hvor man kan se hvor mange børn ens mand / kæreste vil have? Kunne være sjovt at se om der er enighed

Anmeld

12. april 2009

LotteN

jeg har altid godt kunne tænke mig 3 børn og det har kæresten faktisk også, så det er jo meget heldigt

Anmeld

12. april 2009

Plysbjørnen

Altså jeg kunne godt tænke mig 3, men kæreste vil kun have de 2 vi har, da han selv mener han er for gammel og fordi han har 2 i forvejen...

Så jeg må jo nok nøjes...

Anmeld

12. april 2009

Diana...

Rosa skriver:

Hey en af jer som kan finde ud af det med afstemninger - kunne det ikke være sjovt at lave en ligedan men hvor man kan se hvor mange børn ens mand / kæreste vil have? Kunne være sjovt at se om der er enighed

Jep den laver jeg da lige... god idé

Anmeld

12. april 2009

Tina2

Vi har 2 nu og kunne begge godt tænke os 3:-)

Anmeld

12. april 2009

Nadi

Jeg vil gerne have 4, men manden vil kun have 3, så det er dét jeg har stemt. Men nu må vi se hvad fremtiden bringer, det kan være vi nøjes med ham vi har for han er en mundfuld

Anmeld

12. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvor vildt.. 7% vil have 7 børn!!! :O

Nøjser, der er nogen der er produktive

Jeg vil kun have 2, en til hver hånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.