ik nu igen... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

lilledittemor

Åh hvor synd for din kæreste

Kan i ikke sende hunden på ferie på en hundepension?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

tarkoflen

Åhh det er da bare en træls situation!

Han skal altså afsted, han fortryder så meget, hvis der sker noget og han ikke fik sagt farvel...

Og jeres hund tager ikke skade af, ikke at blive gået helt så meget med, som den plejer i tre dage, så lang tid er det heller ikke, så hvis den bare kan komme ud, så skal det nok gå
til jer begge

Anmeld

18. april 2012

roenlund

har i ikke nogen der kan hjælpe dig med at gå med hunden? så kan kæresten og faren tage afsted uden dårlig samvittighed...

Anmeld

18. april 2012

Trolde_mor

Kay skriver:

nej lige netop.... det ville være synd for hende at aflevere hende hos fremmede og mine forældre kan ikke passe hende i denne weekend og det er de eneste der sådan kender hende godt nok og som hun er trygge ved at være hos... og som kan give hende hendes piller....

Ville også sige at han skal tage afsted..

Kan dine forældre ikke hjælpe med at gå tur med jeres hund, hvis de bor tæt på? Eller måske en veninde?

Anmeld

18. april 2012

Kay

VIPpigen skriver:

Ring til et biludlejningsservice, de må da have en bil der er stor nok, og i må have hunden med i... Og så er det jo vigtigt du kan bukke og strække ben, og rykke lidt rundt med måsen...

lige netop... min faster han en stor bil... så prøver at ringe til hende i morgen hvis det bliver besluttet vi tager afsted... det er noget med at han måske skjal rygges... og vi kan ik rigtig gøre så meget før vi ved hvor de vil rykke ham hen...

Anmeld

18. april 2012

Kay

Ditte_Marie skriver:

Åh hvor synd for din kæreste

Kan i ikke sende hunden på ferie på en hundepension?

hun har angst... så det vil være rigtig synd for hende hvis frammede mennesker skal passe hende... og er ret sikker på at det vil ødelægge al den træning vi lig har fået lavet med hende...

Anmeld

18. april 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Åhh det er da bare en træls situation!

Han skal altså afsted, han fortryder så meget, hvis der sker noget og han ikke fik sagt farvel...

Og jeres hund tager ikke skade af, ikke at blive gået helt så meget med, som den plejer i tre dage, så lang tid er det heller ikke, så hvis den bare kan komme ud, så skal det nok gå
til jer begge

ja tænker også det er bedst han tager der over... men han ved ikke om han vil... har prøvet at snakke lidt med ham... for jeg kan bare tage hjem til mine forældre med hunden så kan de gå en af turene med hende...

Anmeld

18. april 2012

Kay

roenlund skriver:

har i ikke nogen der kan hjælpe dig med at gå med hunden? så kan kæresten og faren tage afsted uden dårlig samvittighed...

ikke rigtig... vi kender ik rigtig nogle der bor tæt på... men jeg kunne tage op til mine forældre i gilleleje og bo i weekenden så kan de hjælpe med at gå med hende... de har også en hund der skal gås med...

Anmeld

18. april 2012

tarkoflen

Kay skriver:

ja tænker også det er bedst han tager der over... men han ved ikke om han vil... har prøvet at snakke lidt med ham... for jeg kan bare tage hjem til mine forældre med hunden så kan de gå en af turene med hende...

Rigtig god ide, så har han måske heller ikke så dårlig samvittighed overfor dig og jeres hund, hvis der er nogle der passer på jer
for en god løsning, så din mand kan komme afsted

Anmeld

18. april 2012

Kay

Trolde_mor skriver:

Ville også sige at han skal tage afsted..

Kan dine forældre ikke hjælpe med at gå tur med jeres hund, hvis de bor tæt på? Eller måske en veninde?

har ingen veninder tøt på og mine forøldre bro nøsten en time her fra... men har sagt til ham at jeg sys han skal tage afsted og så tager jeg op til mine forældre og bor i weekenden så de kan hjælpe med hunden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.