bryllups kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Kofoed.

Hvor meget vil en bryllups kaffe til henholdsvis 50, 75 og 100 mennesker koste? Vi er i gang med budget til bryllup og ved stadig ikke om hele familien skal inviteres.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Hvor meget vil en bryllups kaffe til henholdsvis 50, 75 og 100 mennesker koste? Vi er i gang med budget til bryllup og ved stadig ikke om hele familien skal inviteres.

Det kommer vel an på hvad og hvor meget, der skal være?

Anmeld

20. april 2012

Kofoed.

Anette&Sophia skriver:

Det kommer vel an på hvad og hvor meget, der skal være?

Har fået et par bud

Anmeld

20. april 2012

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Har fået et par bud

okay

Anmeld

20. april 2012

engdraget

Kofoed. skriver:

Hej

Min veninde laver fondantkager, og ved hun tager fra 35 kr/person og op efter - alt efter fyld og pynt...

Lene

Anmeld

20. april 2012

Ansemusen

engdraget skriver:

Hej

Min veninde laver fondantkager, og ved hun tager fra 35 kr/person og op efter - alt efter fyld og pynt...

Lene

Jeg tror det er en meget almindelig pris for dem, som er rigtig dygtige til at lave fondantkager  Og det tager jo også en rum tid at lave så flotte kager, hvis alle detaljer skal være i orden!!

Hos konditore koster det som regel fra 50 og opefter for bryllupskager, ofte omkring 60-90 kr. kuverten eller dyrere for eksklusive kager!

Anmeld

5. maj 2012

lenec

Jeg tager hvad det koster i ingredienser, og hvad værktøjet koster som jeg skal bruge til den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.