Lige et enkelt sp til alt det NB, MM bøvl.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. marts 2008

Ny mor

Hvad er det lige der er sket på "min mave"? Nysgerig er man vel, når man ser hvor vildt det går for sig med sure opstød på NB lige nu (?)
Birgitte (som aldrig har skrevet på MM, men læst og set mavebilleder, især før jeg fandt NB)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

ka li ja

åhh var lige inde og lurer for første gang i mit liv i går. smuttede hurtigt igen.
gider ikke rigtig interessere mig for det så kan ikke hjælpe dig.:(

Anmeld

8. marts 2008

Tynen

It´s a looong story.

Min-Mave har bare altid været lidt mere bitchy end nb var.

Hvis man ikke er enig med flertallet bliver man ristet big time!

Det endte så med at splitte hele juligruppen ad derinde.

Noget andet er en bruger der ikke vil begrænse sine indlæg - Hvis man beder hende samle de 17 "Ligegyldige" indlæg om "Hvad skal I have til aftensmad", "Klipper I gækkebreve" og "Skal jeres bærn smage paskeæg" osv. til en 2-3 stykker, skriver hun bare flere i trods.

Hende var der mange der var træt af inde på mm - Nu har vedkommende præsenteret sig på NB (Hvor hun også var under grav. men skred fra fordi ingen svarede hende) . og der er hun så åbenbart heller ikke velkommen..

Pust, støn..

Det var den helt, helt korte version af det hele

Trine

Anmeld

8. marts 2008

Tynen

Egentlig underligt at NB-pålisen ikke er på mærkerne overfor det..?!
Alle de lede ting står der stadig..

Det er måske kun overfor de gamle de var stride :)

Trine

Anmeld

8. marts 2008

Muffinmus

Ja... Trine har ret.. Det er lidt ærgeligt, men sådan går det jo..
Folk var mere og mere trælse overfro hinanden og havde ingen tålmodigehed eller overskud til andet end at gå amok overe de særeste ting... Det der virkelig gjorde udslaget denne her gang var en diskution om sko til babyer og nogle der ikke var enige... ENdte med at det halve af os blev kaldt fot kællinger af den anden halvdel. Men fair nok, hvis det er daån kan jeg nu sagtens leve med at være en kælling. Synes gsu altid jeg har været fair overfor tøserne derinde, men der er nu også grænser for meget meget folk skal finde sig i at blive svinet til.
Mange af dem der valgte at forlade forummet var dem der i forvejen havde set sig sure på nogle enkelte og vist bare manglede den sidste dråbe for de kammede helt over.
Er nu stadig derinde da der altså skal lidt mere end sure piger til at skræmme mig væk:)8D8D8D

Anmeld

9. marts 2008

linepaaske

Tynen skriver:

Egentlig underligt at NB-pålisen ikke er på mærkerne overfor det..?!
Alle de lede ting står der stadig..

Det er måske kun overfor de gamle de var stride :)

Trine

Har lige været på netbaby, og de har slettet alle de lede indlæg....
Jeg er sgu lidt i strejke/protest humør...måske fordi jeg arbejder i sundhedssektoren ;), men jeg har altså tænkt på om vi ikke alle skulle melde os ud på een gang i protest mod den manglende ytringsfihed og udelukkelse af enkelt personer...

Anmeld

9. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]linepaaske skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Egentlig underligt at NB-pålisen ikke er på mærkerne overfor det..?! Alle de lede ting står der stadig.. Det er måske kun overfor de gamle de var stride :) Trine[/citat] Har lige været på netbaby, og de har slettet alle de lede indlæg.... Jeg er sgu lidt i strejke/protest humør...måske fordi jeg arbejder i sundhedssektoren ;), men jeg har altså tænkt på om vi ikke alle skulle melde os ud på een gang i protest mod den manglende ytringsfihed og udelukkelse af enkelt personer...[/citat] Melde os ud? Kan man det? Har ikke været der, siden jeg kom herover. Tror også de har bannet min IP adr. Har været inde og kigge forleden, fra Lars' comp., da jeg lige sku snage.

Anmeld

9. marts 2008

linepaaske

Var lige inde på nb og kigge og her står der hvordan man melder sig ud:

Hvordan sletter jeg min personlige side?

Du kan til enhver tid få slettet "Din side" ved at sende en mail til info@netbaby.dk med dit brugernavn og password og ønsket om at få slettet "Din side".
Hvad siger I, piger? Skal vi op på barrikaderne ( måske er det eftervirkningerne ovenpå kvindernes kampdag igår :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.