Pasning af baby/tumling..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Muhmi

Argh altså... Står i en virkelig vanskelig situation.. Vi har nemlig ikke rigtig nogen som kan passe Silas, til vores bryllup, om aftenen når festen går igang...

Og vi vil jo SÅ gerne kunne nyde aftnen uden at skulle tænke på om han nu sover eller om han er vågen og sådan... Vi kan selvfølgelig godt have en god aften selvom han er med, men ja, han skal jo også helst i en god seng hvor der ikke er larm osv. OG vi vil gerne kunne fulde os, uden at skulle tænke på, ja alle de ting man nu tænker på, når man tænker fulde voksne og et barn...

HVAD skal vi gøre?

Vi har spurgt dagplejemor og hun ville gerne, men skal til jubilæum den aften.. Vi har også været alle andre muligheder igennem... Hvad gjorde I? Havde i bare jeres barn med til festen og så gik i tidligt i seng, eller whut? For jeg er pænt meget på bar bund..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

birthee

Jeg havde en god veninde/kollega til at passe vores søn... Var det ellers ikke en mulighed at hyre en barnepige, og så hun var der under festen til at hjælpe med jeres søn, og så kunne tage en taxa hjem til jer når han ikke skulle være med mere??? det var sådan vi gjorde det  og god fest!!!

Anmeld

18. april 2012

Muhmi

birthee skriver:

Jeg havde en god veninde/kollega til at passe vores søn... Var det ellers ikke en mulighed at hyre en barnepige, og så hun var der under festen til at hjælpe med jeres søn, og så kunne tage en taxa hjem til jer når han ikke skulle være med mere??? det var sådan vi gjorde det  og god fest!!!

Det lyder som en god idé og den har vi også tænkt på, MEN Vi stiller jo visse krav til den der skal passe ham og desuden, vil vi gerne være babyfri om natten, sådan at vi kan te os tossede og måske feste lidt videre, når vi kommer hjem.. Vi bor lige pt. i vores stue pga. ombygning på førstesalen, så vi sover lidt halvklemt

Men en god idé...

Og tak  

Anmeld

18. april 2012

birthee

Muhmi skriver:

Det lyder som en god idé og den har vi også tænkt på, MEN Vi stiller jo visse krav til den der skal passe ham og desuden, vil vi gerne være babyfri om natten, sådan at vi kan te os tossede og måske feste lidt videre, når vi kommer hjem.. Vi bor lige pt. i vores stue pga. ombygning på førstesalen, så vi sover lidt halvklemt

Men en god idé...

Og tak  

Håber I finder en løsning!! Der er ikke mulighed for at en evt. babysitter kan være hos et hold af jeres forældre?

Anmeld

18. april 2012

Nadia&Daniel

Muhmi skriver:

Argh altså... Står i en virkelig vanskelig situation.. Vi har nemlig ikke rigtig nogen som kan passe Silas, til vores bryllup, om aftenen når festen går igang...

Og vi vil jo SÅ gerne kunne nyde aftnen uden at skulle tænke på om han nu sover eller om han er vågen og sådan... Vi kan selvfølgelig godt have en god aften selvom han er med, men ja, han skal jo også helst i en god seng hvor der ikke er larm osv. OG vi vil gerne kunne fulde os, uden at skulle tænke på, ja alle de ting man nu tænker på, når man tænker fulde voksne og et barn...

HVAD skal vi gøre?

Vi har spurgt dagplejemor og hun ville gerne, men skal til jubilæum den aften.. Vi har også været alle andre muligheder igennem... Hvad gjorde I? Havde i bare jeres barn med til festen og så gik i tidligt i seng, eller whut? For jeg er pænt meget på bar bund..

Vi holdte barnedåb og bryllup samme dag - og min svigermor (og resten af svigerfamilien) var en meget stor hjælp.

Min svigermor valgte selv at være barnepige under festen, og hun fik lige så meget ud af festen som os

Anmeld

18. april 2012

morethanperfect

Muhmi skriver:

HVAD skal vi gøre?

Jeg ville med glæde hjælpe hvis i boede lidt tættere på  

Håber i finder en 

Anmeld

18. april 2012

Muhmi

Jeg ville med glæde hjælpe hvis i boede lidt tættere på  

Håber i finder en 

Årh, det ville ellers være super... Altså og du gav mig egentlig en idé... Ville det være helt ude i hampen at søge en barnepige herinde, tror du??

Anmeld

18. april 2012

morethanperfect

Muhmi skriver:

Årh, det ville ellers være super... Altså og du gav mig egentlig en idé... Ville det være helt ude i hampen at søge en barnepige herinde, tror du??

Nej det tror jeg ikke

Du kan jo prøve ...  

Anmeld

20. april 2012

>>Carina<<

Er der ik en i din mødregruppe du er tryg ved? Hvis du altså har en mødregruppe :-) mine børn som til den tid er 2 år og 10 mdr (min søn) og knap 10 mdr (min datter) skal passes af en fra mødregruppen som jeg er rigtig gode veninder med nu oG som ser begge børn tit 

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

vores dreng var med til festen, men min søster havde lovet at passe ham under hele festen, og han sad også og spiste ved hende under middagen. om natten sov han hos hende også, vi holdte vores bryllup på en kro hvor de fleste overnattede  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.