Frisure ide til 4 årig pige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Käte

Min datter på 4 har langt hår til under skuldrene og vil nu gerne klippes og have "sommerhår" da hun synes det gør ondt når det skal redes.

Det er ok med mig men mangler så nogle billeder af piger med kort/kortere hår så jeg kan få en ide om hvordan det skal være, er der nogen steder på nette hvor der er det?? altså med små piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Nettemor

Käte skriver:

Min datter på 4 har langt hår til under skuldrene og vil nu gerne klippes og have "sommerhår" da hun synes det gør ondt når det skal redes.

Det er ok med mig men mangler så nogle billeder af piger med kort/kortere hår så jeg kan få en ide om hvordan det skal være, er der nogen steder på nette hvor der er det?? altså med små piger?

Hvad med noget page agtig. Evt som går lidt skrå op i nakken. Det havde vores låne pige da hun var lidt yngre. Det var super friskt til hende

Anmeld

19. april 2012

Käte

Nettemor skriver:

Hvad med noget page agtig. Evt som går lidt skrå op i nakken. Det havde vores låne pige da hun var lidt yngre. Det var super friskt til hende

Det har jeg også tænkt på det kunne også give lidt fylde til et fint fe hår.....

Anmeld

20. april 2012

Nettemor

Käte skriver:

Det har jeg også tænkt på det kunne også give lidt fylde til et fint fe hår.....

Det gør det nemlig..

Meeeen du skal jo lige være klar over at når først det bliver klippet i sådan en frisure så ser de jo ikke så små ud længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.