Rosinen i pølse enden:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. april 2009

Aprilmor09

Er der ikke nogen som har prøvet det med at over går tid, eller lige har været ignnem det..
Min terin var den 7april. følte mig bar sååh snydt, stadig. for har ikke min prinsesse endnu.. hvad gøre jeg med vente tiden, udover at gå og høre på folk driver mig til vanvid, eller stor oprydning.. og lange ture..??

alt er klar til hun kommer... jordmoder har givet mig en tid den 17 på holbæk, hvis hun ikke er kommet endnu.. mon ike hun er kommet der. har konstant plukveer og de er taget til, og en masse masse uflåd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

Diana...

Åhh jo jeg gik 13 dage over tid og synes det er ulideligt men det er bare så meget det hver når man har det lille vidunder i armene. de kommer jo ud når de er klar

Jeg sender lige en masse 4gbjm.gif4gbjm.gif4gbjm.gif4gbjm.gif4gbjm.gif4gbjm.gif4gbjm.gif Til dig

Anmeld

12. april 2009

Aprilmor09

Ååh, 13 dage:O
gud det sys jeg er for laaaang tid.. blev du så sat igang eller hvordan??
jaa ved det, og ikke et sekund før åbenbart
men det er også bare svært når man er sååh spændt. men mange tak for dusten

Anmeld

12. april 2009

Diana...

Nej el... Jeg fik løsnet hinden 2 gange for at hjælpe det lidt på vej og det hjalp efter anden gang. hvis jeg ikke havet født der på dag 13 var jeg blevet sat igang på dag 14.

Anmeld

15. april 2009

Mca<3

Øv der er ikke meget man kan trøste med ,, Har selv lige gået 10 dage over tid og jeg var græde færdig Puha der er ikke andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed .. Lettere sagt end gjort

Anmeld

16. april 2009

MariaMus

Hej, jeg gik 14 dage over tiden, hver dag jeg vågnede tænkte jeg, så er det idag min søn har fødselsdag. Men nej, blev til sidst sat i gang. Om torsdagen kl. 10.00 fik jeg en stikpille, kl. 18.00 stak de hul, så vandet gik og kl. 01.06 blev Magnus født. En time senere røg jeg i fuld narkose, og ned på operationsbordet, kunne ikke føde moderkagen og mistede alt for meget blod under fødslen. Så måtte min kæreste tage sig af Magnus, jeg kom først tilbage ved 6 tiden om morgenen.

Håber at de der venter på at føde, snart føder, så i kan hygge med de små pus:-)

Anmeld

16. april 2009

Diana...

MariaMus skriver:

Hej, jeg gik 14 dage over tiden, hver dag jeg vågnede tænkte jeg, så er det idag min søn har fødselsdag. Men nej, blev til sidst sat i gang. Om torsdagen kl. 10.00 fik jeg en stikpille, kl. 18.00 stak de hul, så vandet gik og kl. 01.06 blev Magnus født. En time senere røg jeg i fuld narkose, og ned på operationsbordet, kunne ikke føde moderkagen og mistede alt for meget blod under fødslen. Så måtte min kæreste tage sig af Magnus, jeg kom først tilbage ved 6 tiden om morgenen.

Håber at de der venter på at føde, snart føder, så i kan hygge med de små pus:-)

Hold da op det lyder ikke godt. godt i alle har det godt nu.

Anmeld

20. april 2009

Aprilmor09

Hej alle,tak for jeres svar..
. i fredags, læsnede jormoder nogle hinder som så muligvis hjalp det på vej, MEEN næh nej, den lille prinsesse, har krammet sig fast, hun nyder mors gratis hotel uden vinduer

Fik så en tid til igang sættelse, idag mandag d. 20. (13dage over tid)da jeg så tidligt ringede til sygehuset, som aftalt, var der kommet 3akutte gravide ind, som stå til højeste ret, hvilket er fair, et eller andet sted, men blev bare såh skuffet. VIL BARE HOLDE MIN BEBSI NU.. så imorgen bliver det først, men ser på det sådan at det må være MEBT TO BE .. at hun først skal ud der såh tog hu de 14 dage, bandit altså:. iiihhh er bare et vrag og er så SKIDE nervøs, bogstavligt talt.. men er også bare så spændt, det virker så uvirkeligt at jg skal til at være mor.. Ønsk mig held og lykke

Håber bare min lille pige kommer sikkert til, og alt foreløber som det skal.. <3
kommer nok ikke lige på foreløbig, men skal prøve,

Anmeld

20. april 2009

Aprilmor09

Hvorfor er det lige folk ikke fatter man nok skal sende en besked, når man har født..
jeg boykotter simpelthen ALLE. gider ikke alle de opkald og sms'r hver eneste fucking dag.. er bare såå rastløs, kan ikke vente mere. 24timer er laang tid er det ikke.. puuha. hjælp, har bare lyst til at bege eller så noget, men kan squ ikk rigtig bage.. hmmmmmmmmmm kan lave pandekager, med blå bær.. uhmm *mums*

Anmeld

20. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Held og lykke - nu er der ikke længe til, at du holder din bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.