Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puslingen skriver: HejJeg har et 37" fladskæmstv som nu har stået i vires kælder i over 2 år, da min kæreste allerede havde er tv. Og må ærligt indrømme at jeg syntes det er bittert at have brugt så mange penge på et tv som ikke bliver brugt og blot står og bliver mere og mere umodernet.Det er ca 4 år gammelt.Ville det kunne sælges?Det er fra Sony.
HejJeg har et 37" fladskæmstv som nu har stået i vires kælder i over 2 år, da min kæreste allerede havde er tv. Og må ærligt indrømme at jeg syntes det er bittert at have brugt så mange penge på et tv som ikke bliver brugt og blot står og bliver mere og mere umodernet.Det er ca 4 år gammelt.Ville det kunne sælges?Det er fra Sony.
Ja sagtens
Har du billed af tv'et? Og hvad tænker du af pris?
Darling<3 skriver: Ja sagtens Har du billed af tv'et? Og hvad tænker du af pris?
Puslingen skriver: HejJeg kan ligge et billed ind senereHar faktisk ingen ide om pris, da jeg nok er lidt på barbund angående hvor meget sådan nogen taber i værdi.
HejJeg kan ligge et billed ind senereHar faktisk ingen ide om pris, da jeg nok er lidt på barbund angående hvor meget sådan nogen taber i værdi.
Kanon
De taber faktisk meget i værdi - og mange af dem som sælger deres tv på feks dba, kommer aldrig af med det pga for høj en pris for et "gammelt" tv..
Personligt ville jeg ikke give mere end 800 kroner for et tv der er over 2 år gammelt - heller ikke selvom nyprisen ligger på 10.000
Puslingen skriver: Det var også det jeg tænkte, men Vi får det ikke brugt og det er jo komplet latterligt at det bare står dernede og aldrig bliver brugt.Jeg ligger eg billed ind senereEr du eventuelt interesseret?
Det var også det jeg tænkte, men Vi får det ikke brugt og det er jo komplet latterligt at det bare står dernede og aldrig bliver brugt.Jeg ligger eg billed ind senereEr du eventuelt interesseret?
Ja det kunne jeg sagtens være - mangler sååå meget et tv til soveværelset!!
Virker fjernbetjeningen ( alle knapper ) ?
Darling<3 skriver: Ja det kunne jeg sagtens være - mangler sååå meget et tv til soveværelset!! Virker fjernbetjeningen ( alle knapper ) ?
Puslingen skriver: Nu har jeg jo ikke brugt det længe, men sidste jeg brugt den virkede alt
Nu har jeg jo ikke brugt det længe, men sidste jeg brugt den virkede alt
Du må gerne lige smide stikket i en kontakt og teste det, hehe
Hvor bor du henne af?
Darling<3 skriver: Du må gerne lige smide stikket i en kontakt og teste det, hehe Hvor bor du henne af?
jeg er også interesseret hvis prisen er god
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128