Kan ikke få fat i en jordemoder :/ THISTED

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Nolle

Har vlagt at jeg ikke ville have den samme jordemoder jeg hade da jeg ville have min søn - Så nu jeg vlivet gravid igen, og var til NF scanning og fik et nummer jeg skulle ringe på. Men det nummer virker ikke.

Er der nogen der ude der har nummert til jordemoder på syghuset i thisted ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Ardijana

Nolle skriver:

Har vlagt at jeg ikke ville have den samme jordemoder jeg hade da jeg ville have min søn - Så nu jeg vlivet gravid igen, og var til NF scanning og fik et nummer jeg skulle ringe på. Men det nummer virker ikke.

Er der nogen der ude der har nummert til jordemoder på syghuset i thisted ?

Hejsa.

jeg er tilknytte jordmoder på Nykøbing syghus.

men på mit papir, står nummeret til jordmoder center Thy-Mors Skovgade 26-28 7700Thisted tlf. 97921511, tirsdag og torsdag kl. 10.30 - 12.00 Håber du kan bruge det..

Anmeld

18. april 2012

Nolle

Ardijana skriver:

Hejsa.

jeg er tilknytte jordmoder på Nykøbing syghus.

men på mit papir, står nummeret til jordmoder center Thy-Mors Skovgade 26-28 7700Thisted tlf. 97921511, tirsdag og torsdag kl. 10.30 - 12.00 Håber du kan bruge det..

Ååh mange tak

Uh - spuer, har nemlige ikke fået nogen papir eller noget. Bare et nummer på en gullap som ikke virker :/ .. Så mange tak få nummert 

Anmeld

18. april 2012

Ardijana

Nolle skriver:

Ååh mange tak

Uh - spuer, har nemlige ikke fået nogen papir eller noget. Bare et nummer på en gullap som ikke virker :/ .. Så mange tak få nummert 

..

var så lidt Jeg fik min papir af min læge så jeg selv kunne bestille tid, så fik jeg den over thy-mors så er det godt du kan ringe imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.