Nf idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. april 2012

AnonymMor

Hejsa

Jeg var idag til NF Scanning og har været sååå nervøs i de sidste par dage.... Dog helt uden grund WEEEEEEE alt var bare helt perfekt og min lille bebs var sååå fin  den lille spilop ville slet ikke ligge stille til billederne hihi

Blev rykket nogle dage tilbage så jeg idag er 11+6, men det er okay så længe bebs har det godt

Er i lav risiko gruppe med tallene 1:21053

Ville lige deke min glæde med jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

pemiro

Rinepigen skriver:

Hejsa

Jeg var idag til NF Scanning og har været sååå nervøs i de sidste par dage.... Dog helt uden grund WEEEEEEE alt var bare helt perfekt og min lille bebs var sååå fin  den lille spilop ville slet ikke ligge stille til billederne hihi

Blev rykket nogle dage tilbage så jeg idag er 11+6, men det er okay så længe bebs har det godt

Ih sikke nogle fine billeder.. Dejligt alt var godt.. Så er det bare om at nyde tiden indtil den lille kommer om nogle måneder

Anmeld

18. april 2012

MMOGM

Rinepigen skriver:

Hejsa

Sikke fine billeder, og tillykke med de gode tal! 

Anmeld

18. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt med veloverstået scaning! Tillykke! Vh stine

Anmeld

18. april 2012

AnonymMor

Mange tak skal i have det varmer

Anmeld

20. april 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Hejsa

ihhh hvor godt og fiiint .. Jamen altså jubbiii .. vi føles næsten ad.. hvor er jeg glad på dine vegne søde hurra hurra 

Anmeld

20. april 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

ihhh hvor godt og fiiint .. Jamen altså jubbiii .. vi føles næsten ad.. hvor er jeg glad på dine vegne søde hurra hurra 

iih mange tak søde det er så spændende at følges ad Hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.