Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Jeg var idag til NF Scanning og har været sååå nervøs i de sidste par dage.... Dog helt uden grund WEEEEEEE alt var bare helt perfekt og min lille bebs var sååå fin den lille spilop ville slet ikke ligge stille til billederne hihi
Blev rykket nogle dage tilbage så jeg idag er 11+6, men det er okay så længe bebs har det godt
Er i lav risiko gruppe med tallene 1:21053
Ville lige deke min glæde med jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: Hejsa Jeg var idag til NF Scanning og har været sååå nervøs i de sidste par dage.... Dog helt uden grund WEEEEEEE alt var bare helt perfekt og min lille bebs var sååå fin den lille spilop ville slet ikke ligge stille til billederne hihi Blev rykket nogle dage tilbage så jeg idag er 11+6, men det er okay så længe bebs har det godt Er i lav risiko gruppe med tallene 1:21053 Ville lige deke min glæde med jer
Ih sikke nogle fine billeder.. Dejligt alt var godt.. Så er det bare om at nyde tiden indtil den lille kommer om nogle måneder
Sikke fine billeder, og tillykke med de gode tal!
Dejligt med veloverstået scaning! Tillykke! Vh stine
Mange tak skal i have det varmer
ihhh hvor godt og fiiint .. Jamen altså jubbiii .. vi føles næsten ad.. hvor er jeg glad på dine vegne søde hurra hurra
Camillos skriver: ihhh hvor godt og fiiint .. Jamen altså jubbiii .. vi føles næsten ad.. hvor er jeg glad på dine vegne søde hurra hurra
iih mange tak søde det er så spændende at følges ad Hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128