Nu blev det for meget, min tålmodighed er brugt op. Brugte natten på og holde frustrationerne og tårene tilbage, men da kæresten vågnede og spurgte om jeg var ok, brød jeg sammen.
Jeg mangler søvn, jeg mangler sammenhængende søvn. Min datter er 14 måneder og for en flaske og sove på, hun er i forvejen meget småt spisende, som i to bider af gangen agtigt, så ved faktisk ikke om hun er mæt når hun kommer i seng. Tilbyder hende alt fra aftensmad, grød, youghurt, brød m.m. men der bliver kun taget meget lidt af det.
Hun bliver lagt i seng ved 20 tiden, hun er ikke startet i dagpleje endnu, men skal starte her til den første så jeg kan komme igang. Men nætterne bliver værre og værre for hver dag der går. en typisk nat på det sidste ser ca sådan her ud:
kl. 20 i seng med 200 ml vælling
kl. 01 vågner og for ca 100 ml vælling
kl. 04 vågner og for ca 100 ml igen
og herfra bliver hun ved med om vågne hver 10. minut.
står så op/ giver op ved 7/8 tiden, men her vil hun ikke spise morgenmadm for hun er jo "mæt" af flasken.
Jeg føler jeg har prøvet alt. Det er ikke bleen, og hvis jeg bare putter hende og går igen når hun vågner, så bliver hun så hysterisk og uudholdelig og være sammen med, også selv om det kun lige er et par tårer hun tager hver 10. minut.
Jeg kan i forvejen ikke sove særlig godt falder først i søvn efter hun har været vågen første gang, fordi jeg ved den kommer og fordi jeg ikke er træt.
HJÆLP please HJÆLP, har en depression, og uden det skal lyde forkert, så hjælper søvn manglen ikke!!!!
Desperate hilsner fra en færdig mor
Anmeld