Hvor bliver maven af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. april 2012

OktoberMor

Hej

Jeg er nu 15+6 og jeg syntes overhovedet ikke jeg kan ane en dejlig rund gravid mave, jeg er en smule buttet i forvejen, så derfor er der nok lidt fedt maven skal forbi.. 

men hvornår sker der noget? jeg føler mig slet ikke "gravid rigtigt", ved self godt der ligger en lille en og vokser sig stor og stærk, men hvorfor kan jeg ikke se den?

hvornår begyndte i at se lidt mave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Team Putte

lillemor92 skriver:

Hej

Jeg er nu 15+6 og jeg syntes overhovedet ikke jeg kan ane en dejlig rund gravid mave, jeg er en smule buttet i forvejen, så derfor er der nok lidt fedt maven skal forbi.. 

men hvornår sker der noget? jeg føler mig slet ikke "gravid rigtigt", ved self godt der ligger en lille en og vokser sig stor og stærk, men hvorfor kan jeg ikke se den?

Det er forskelligt hvor meget man vokser og hvor tidligt man kan se maven

Husk at livmoderen faktisk ik er så stor endnu, og har du lidt ekstra sul på kroppen skjuler den bulen lidt længere

Vil skyde på du kan begynde at se noget senest uge 20, men igen folk er forskellige Jeg ser bare tyk ud fordi men 31 ugers mave har en delle midt i det hele  Men jeg har lært at leve med det

Anmeld

18. april 2012

Talbutikken

lillemor92 skriver:

Hej

Der er meget stor forskel på hvor hurtigt maven vokser, om man er tyk eller tynd. Så vidt jeg kan se er det din første graviditet, ked af af skuffe dig, men der kan gå længe endnu.. I min første graviditet var jeg 25 uger henne før det kunne ses. (var ikke tyd men heller ikke overvægtigt)

Anmeld

18. april 2012

babymus77

Jeg havde allerede fra uge 7:-) men også mit 3 barn:-))

Anmeld

18. april 2012

Annette1985

Hej

Ja du må nok væbne dig med tålmodighed og prøve at finde "gravid-følelsen" frem ved evt. at læse en masse om fostrets udvikling og sådan

Jeg kunne ane lidt mave omkring uge 16 og andre kunne først se en lille bitte mave et par uger senere.

Jeg har en veninde hvor man slet ikke kunne se at hun var gravid før hun var lige over halvvejs..

Og som de andre allerede har skrevet, så ER det jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde

Men TILLYKKE med den lille i mavsen

Anmeld

18. april 2012

pernille.23

jeg kunne først se min da jeg var ca i uge 20, jeg er heller ikke åle slank, men der begyndte jeg at kunne se en lille bule.. nu blev er vist heller ikk særlig stor..

Men bare rolig det skal nok komme

Anmeld

18. april 2012

Isaac's mor

lillemor92 skriver:

Hej

Jeg begyndte først at være en liiiiiille bitte smule rund i uge 25, men det kom først rigtigt frem under uge 28 cirka og nu jeg altså fudstændig rund (32+5 den dag idag)

Så tålmodighed, det skal sgu nok komme men havde det på præcis samme måde som dig!

Anmeld

18. april 2012

Guldimaven

man kunne først lige ane det ved mig, omkring uge 20! så du må væbne dig med tålmodighed!

Anmeld

18. april 2012

MMOGM

lillemor92 skriver:

Hej

Øv hvor jeg kender det 

Er i uge 18+1, og når jeg fortæller folk at jeg er gravid, kigger de op og ned af mig og siger "gud, du ligner bare slet ikke en der er gravid!". Ikke lige det man håbede at hører når man snart er i 5måned 

Men forhåbentlig begynder maven snart at vokse på os begge! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.