opdatering på vores dejlige babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Nille-pigen

Hej tøser

Synes det er længe siden vi har skrevet noget sammen herinde i vores mødregruppe

her er en lille opdatering fra mig og Thor her i Randers

Thor er 8 uger i dag og han vokser simpelthen så hurtigt... i søndags målte han 63 cm og vejede 6,1 kg... sagde godt nog til ham ved fødslen at han skulle vokse sig stor og stærk men ligefrem at det skulle gå så hurtigt havde jeg ikke sagt noget om...

Manden begyndte på arbejde lige efter påske så nu er vi alene i hverdagene, men det klarer vi også fint, da Thor er meget nem og er god til at sove om natten...

Håber da I andre også lige vil komme med en status og evt et lille billede så vi kan se hvor fine og store vores babyer er blevet

kram Nille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Mussen2

God ide

Min trold Philip vejede 3460 ved fødsel og målte 51 cm. Han vejer nu omkring 5,5 kg og er 60 cm.

Han er så dejlig!

Rigtig god til at sove, når ikke hans mave driller grundet diverse medicin, som vi desværre har været storforbruger af. Dels til ham selv, men jeg selv døjer med et eller andet, som jeg håber vi snart finder ud af. So far er jeg i gang med endnu en antibiotika kur.

Han storsmiler og griner til gud og hvermand, men mest storesøster som bare knuselsker ham. 

Vi har fundet hverdagen, som familie på 4 og nyder dagene som bare flyver afsted. Vi planlægger dåb i slutningen af maj, så jeg skal i gang med indbydelserne....

Anmeld

19. april 2012

Nille-pigen

Mussen2 skriver:

God ide

Min trold Philip vejede 3460 ved fødsel og målte 51 cm. Han vejer nu omkring 5,5 kg og er 60 cm.

Han er så dejlig!

Rigtig god til at sove, når ikke hans mave driller grundet diverse medicin, som vi desværre har været storforbruger af. Dels til ham selv, men jeg selv døjer med et eller andet, som jeg håber vi snart finder ud af. So far er jeg i gang med endnu en antibiotika kur.

Han storsmiler og griner til gud og hvermand, men mest storesøster som bare knuselsker ham. 

Vi har fundet hverdagen, som familie på 4 og nyder dagene som bare flyver afsted. Vi planlægger dåb i slutningen af maj, så jeg skal i gang med indbydelserne....

det var da super dejligt at I nyder tilværelsen men er ked af at I begge er syge håber da snart I er ovre den slags 

og han er da også vokset godt så synes de små vokser alt for hurtigt

Har du ikke et billed af jer?  

Anmeld

19. april 2012

Mussen2

Nille-pigen skriver:

det var da super dejligt at I nyder tilværelsen men er ked af at I begge er syge håber da snart I er ovre den slags 

og han er da også vokset godt så synes de små vokser alt for hurtigt

Har du ikke et billed af jer?  

Han ser sørme også dejlig ud din Thor

Jeg lægger aldrig billeder op herinde, men var lige inde for at ville lave et album, så du kunne se et illede af ham, men det kan jeg åbentbart ikke fra min ipad

Anmeld

25. april 2012

dkeskimoen

Vidste ikke man havde mødregrupper herinde. Men nu vil jeg også være med! 

Jeg fik en dejlig lille datter på min terminsdato d. 21 februar.  

Hun er i dag 2 måneder og 4 dage. 

Hun vejede 2989 ved fødslen og var 47 lang. 

I dag vejer hun 4600 og er 58 lang. 

Anmeld

26. april 2012

FogL

Nåååh, hvor er han sød!  

Her går det fint. Ved ikke noget om mål og vægt pt., men ved fødslen vejede hun 3650 og var 54 cm. Sidst jeg målte, altså for 3 uger siden, var hun 60 cm og 5200g Så det er helt fint  
Jeg er så forelsket  

Anmeld

26. april 2012

Nille-pigen

ciepige skriver:

Nåååh, hvor er han sød!  

Her går det fint. Ved ikke noget om mål og vægt pt., men ved fødslen vejede hun 3650 og var 54 cm. Sidst jeg målte, altså for 3 uger siden, var hun 60 cm og 5200g Så det er helt fint  
Jeg er så forelsket  

hvor er hun fin det er så dejligt at se fremskridt stort set hver dag  

Anmeld

27. april 2012

Emmamusen2010

Hvor er det altså nogle dejlige guldklumper

Her går det også rigtig fint. Lillemanden vejer 5,5 kg og måler 63 cm.

Han er en rigtig grinebidder og snakker utroligt meget. Han er dejlig nem og sover fra kl 22 til ca 7 hver nat, dejligt

Han skal døbes her den 6 maj, så vi endelig kan offentliggøre hans navn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.