Efter et HAV af BIOér og 2 SA på 5 mdr, bliver man liidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gjorde du/I for at blive gravid? Hvilke sætninger passer på dig/jer ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

896 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Anonym trådstarter

DESPERAT !!

Hvad hjalp jer til at blive gravide?

Har nu været igang i snart 15 mdr, men mindst 9-10 mdr af den tid har tankerne IKKE gået på baby og hvornår bliver det osv, så det virker  åbenbart ikke, og bum, efter nr 2 SA er jeg pludselig liidt desperat. ;(

Hvad gjorde i for at blive gravid udover sex?

Skriv os gerne kommentar omkring hvor længe det dog, hvor tit  i sexede, evt forhistorie, hvilke vitaminer som hjalp mm

OBS der kan svarer flere valgmuligheder OBS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Sara_S

Jeg tror ikke mit svar kan hjælp dig, for vi gjorde faktisk ikke noget specielt for at blive gravid, udover at have sex lidt oftere måske... men ikke noget vi tænkte vildt meget over... 

for at det snart lykkes for dig!! 

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Sara_S skriver:

Jeg tror ikke mit svar kan hjælp dig, for vi gjorde faktisk ikke noget specielt for at blive gravid, udover at have sex lidt oftere måske... men ikke noget vi tænkte vildt meget over... 

for at det snart lykkes for dig!! 

Mange tak for dit svar og  

Det er sødt af dig !

Knus

Anmeld

20. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

DESPERAT !!

Hvad hjalp jer til at blive gravide?

Har nu været igang i snart 15 mdr, men mindst 9-10 mdr af den tid har tankerne IKKE gået på baby og hvornår bliver det osv, så det virker  åbenbart ikke, og bum, efter nr 2 SA er jeg pludselig liidt desperat. ;(

Hvad gjorde i for at blive gravid udover sex?

Skriv os gerne kommentar omkring hvor længe det dog, hvor tit  i sexede, evt forhistorie, hvilke vitaminer som hjalp mm

OBS der kan svarer flere valgmuligheder OBS

jeg har skrevet vi sexede ved lyst og jeg tabte mig 12 kg omkring samme tidspunkt. Min gyn kunne se mine æggestokke var blevet pænere så begyndte at tro på jeg nok skulle blive gravid.. og Ja.. samme måned, stod jeg med posetiv test

Anmeld

20. april 2012

Camillos

Camillos skriver:

jeg har skrevet vi sexede ved lyst og jeg tabte mig 12 kg omkring samme tidspunkt. Min gyn kunne se mine æggestokke var blevet pænere så begyndte at tro på jeg nok skulle blive gravid.. og Ja.. samme måned, stod jeg med posetiv test

hov glemte lige at tilføje : Vi kun sexe 3 gange den måned hvor jeg fik en posetiv test .. såe.. det var heldigt ;D og ´nej jeg holder ikke øje med ægløsning da det er svært fordi jeg har Pco og uregelmessig cyklus..

Anmeld

20. april 2012

MariaJ

Vi gjorde ikke noget specielt, men jeg kan sagtens forstå at du bliver lidt desperat og frustreret. Jeg tror jeg ville være parat til at prøve alt muligt (kostomlægning, babyklister osv), hvis jeg virkelig gerne ville være gravid og det ikke skete af sig selv. Jeg er også begejstret fan af bogen "taking charge of your fertility" (ved ikke om den findes på dansk), der virkelig har lært mig meget om, både hvordan man kan holde øje med hvordan ens egen krop fungerer, og hvad problemerne kan være, hvis noget ikke fungerer.

for at det snart lykkes og

Anmeld

20. april 2012

Kay

jeg blev gravid da vi havde givet op... eller ikke op op men...

jeg har pco.. og vi var startet i behandling med metformin... som havde virkelig dårlig indvirkning på min krop... jeg fik det rigtig dårligt af dem så måtte stope igen... det var i starten af oktober vi stoppede... og lavede en aftale med lægen om at starte hormon behandling til januar... jeg havde brug for en pause til at kroppen kunne finde sig selv igen og jeg følte jeg havde svigtet jobbet med alle de sygedage...

så vi var egentlig indstillede på at der ikke ville ske noget... samtidig med pco aner du jo ik hvornår og om du har ÆL og testene giver falske resultater pga. alle de hormoner der er rod i i kroppen... så ingen æl test... men vi havde sex når vi havde lyst...

jeg testede sådan en gang i mellem for at være sikker... så havde altid nogle tests liggende... og en dag kom min kollega som er clavoriant og sagde til mig på arbejdet at hun syntes jeg skulle tage en test... ingen på mit job viste vi prøvede... men alle viste at jeg havde pco og at vi ville skulle bruge hjælp når vi ville havde børn...

jeg var sådan lidt skeptisk... men næste morgen tog jeg nu alligevel en test... og ganske rigtig... der var to streger... 29. november 2011

så på en måde havde vi jo givet op og smid alle tankerne væk.. for vi skulle jo i behandling til januar... så der ar ingen grund til at bruge tid og tanker på det...

Anmeld

20. april 2012

vitapigen

Jeg har skrevet at vi sexede nogen gange i ugen, og når vi troede jeg havde ægløsning sexede vi hver/hver anden dag. Det tog os 8 mdr at blive gravid. Efter 7 mdr´s prøven gik jeg igang med ÆL teste og fik hurtigt en positiv test og så skulle der sexes og derefter stod jeg med en positiv test i hånden  Så jeg kan varmt anbefale ÆL teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.