jeg blev gravid da vi havde givet op... eller ikke op op men...
jeg har pco.. og vi var startet i behandling med metformin... som havde virkelig dårlig indvirkning på min krop... jeg fik det rigtig dårligt af dem så måtte stope igen... det var i starten af oktober vi stoppede... og lavede en aftale med lægen om at starte hormon behandling til januar... jeg havde brug for en pause til at kroppen kunne finde sig selv igen og jeg følte jeg havde svigtet jobbet med alle de sygedage...
så vi var egentlig indstillede på at der ikke ville ske noget... samtidig med pco aner du jo ik hvornår og om du har ÆL og testene giver falske resultater pga. alle de hormoner der er rod i i kroppen... så ingen æl test... men vi havde sex når vi havde lyst...
jeg testede sådan en gang i mellem for at være sikker... så havde altid nogle tests liggende... og en dag kom min kollega som er clavoriant og sagde til mig på arbejdet at hun syntes jeg skulle tage en test... ingen på mit job viste vi prøvede... men alle viste at jeg havde pco og at vi ville skulle bruge hjælp når vi ville havde børn...
jeg var sådan lidt skeptisk... men næste morgen tog jeg nu alligevel en test... og ganske rigtig... der var to streger... 29. november 2011
så på en måde havde vi jo givet op og smid alle tankerne væk.. for vi skulle jo i behandling til januar... så der ar ingen grund til at bruge tid og tanker på det...
Anmeld