Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen af jer der har denne model og som kan give en lille anmeldelse?
http://www.babyhome.dk/gaia-ko-out-about-pusletaske-car.html
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Linda-M skriver: Er der nogen af jer der har denne model og som kan give en lille anmeldelse?
Jeg kan ikke se noget billede?
jeg har... men har ikke brugt den endnu... så kan ik rigtig fortælle så meget om den... andet end jeg glæder mig til at bruge den... hihi
Er det denne her?
http://www.lillebi.dk/pusletasker/gaia-og-ko-out-and-about-denim.ashx
Den har jeg og den er fantastisk. Jeg har den bare i grønt fløjel. Jeg elsker den så meget. Den er så overskuelig og god og der er så mange små rum og det syntes jeg er dejligt så det hele ikke ligger og roder rundt mellem hinanden. Der er en wetbag i midten hvilket også er ret sejt. Der er virkelig god plads i den også hvis man ender med et flaskebarn og god mulighed for at have flaskerne med hvor de stadig står oprejst. Der følger et lækkert pusleunderlag med, som jeg har haft stor glæde af og fordi det kan lukkes helt sammen kan du faktisk bruge pusleunderlaget som en bag-i-bag på de dage hvor du bare skal et lille smut og ikke vil slæbe hele tasken med. Jeg er ret sikker på at jeg vil fortsætte med at bruge tasken selv efter Amanda er stor som fx weekendtaske
Kay skriver: jeg har... men har ikke brugt den endnu... så kan ik rigtig fortælle så meget om den... andet end jeg glæder mig til at bruge den... hihi
Du kan roligt glæde dig...hvilken farve og stof valgte du? (jeg har den i grøn fløjel)
Amandas-mor skriver: Jeg kan ikke se noget billede?
Glemte linket - det er ordnet nu
Er det den jeg har linket til du har købt? I så fald - hvad stof er den lavet i? Kan ikke rigtig finde en ordentlig beskrivelse
Jeg har den også i grønt fløjl, og jeg hader min :-( jeg syntes den er alt for slap i det, syntes lommerne er for små og den er kan ikke indholde ret meget.
men min mamnd er vild med den, så meningerne er delte herhjemme.
Monica
Amandas-mor skriver: Du kan roligt glæde dig...hvilken farve og stof valgte du? (jeg har den i grøn fløjel)
min er købt brugt... har lige fundet et billed på nettet af en magen til det var vigtig for manden at den ikke var for dame takse agtig... så vi blev enige om at den måtte være god
Linda-M skriver: Er det den jeg har linket til du har købt? I så fald - hvad stof er den lavet i? Kan ikke rigtig finde en ordentlig beskrivelse
nej ikke helt den... har lige lagt et billed in af en magen til min... har heller ik kunne finde noget om hvad den er lavet af... andet end den skulle være vandafvisende...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128