hvidt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

96.759 visninger
24 svar
2 synes godt om
18. april 2012

Anonym trådstarter

Undskyld for de skumle detaljer-

Men har aldrig prøvet dette.

Vi prøver at blive gravide og efter beregning skulle jeg være 3+3 nu og er bare begyndt at få ekstremt meget hvidt udflåd. Har normalt aldrig udflåd. Kan det være fordi jeg er blevet gravid? andre der har prøvet det?'

Har dog ik testet endnu da jeg vil vente til oprindelig test dag for ikke at blive skuffet.

Håber nogen har prøvet lignende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Flowers

Anonym skriver:

Undskyld for de skumle detaljer-

Men har aldrig prøvet dette.

Vi prøver at blive gravide og efter beregning skulle jeg være 3+3 nu og er bare begyndt at få ekstremt meget hvidt udflåd. Har normalt aldrig udflåd. Kan det være fordi jeg er blevet gravid? andre der har prøvet det?'

Har dog ik testet endnu da jeg vil vente til oprindelig test dag for ikke at blive skuffet.

Håber nogen har prøvet lignende.

Læste lige det her på sundhedslex.dk:

Udflåd fra skeden kan være ét af mange tidlige tegn på graviditet. Når man er gravid, gennemgår kroppen mange hormonelle forandringer, hvilket også kan ses på udflåd under graviditeten.

Hvis du er gravid, vil du normalt lægge mærke til et hvidt, slimet udflåd kaldet livmoderhalsslim. Denne type udflåd har en mild lugt og forårsager ingen kløe i skeden.

Udflåd i forbindelse med tidlig graviditet minder om de lidt større mængder udflåd, som mange kvinder oplever lige før den månedlige menstruation. Forskellen er bare, at menstruationen udbliver.

Anmeld

18. april 2012

Mother-love

Ehm kan godt være du er gravid. Jeg havde ihvertfald MEGET udflåd i min graviditet. Det der med at jeg tænkte fedt ingen bind i 9 mdr. Var vidst bare en drøm jeg havde så meget udflåd at jeg måtte gå med tynde bind tilsidst i min graviditet. Mit udflåd var også hvidt. Krydser for at du har en spire i maven

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Flowers skriver:

Læste lige det her på sundhedslex.dk:

Udflåd fra skeden kan være ét af mange tidlige tegn på graviditet. Når man er gravid, gennemgår kroppen mange hormonelle forandringer, hvilket også kan ses på udflåd under graviditeten.

Hvis du er gravid, vil du normalt lægge mærke til et hvidt, slimet udflåd kaldet livmoderhalsslim. Denne type udflåd har en mild lugt og forårsager ingen kløe i skeden.

Udflåd i forbindelse med tidlig graviditet minder om de lidt større mængder udflåd, som mange kvinder oplever lige før den månedlige menstruation. Forskellen er bare, at menstruationen udbliver.

Tak for dit svar. 

Har godt nok kvalme men tillægger det intet men er nu også begyndt på det ekstreme udflåd. Så måske vi er heldige denne gang :-)

Jeg håber sådan det lykkes og at jeg kan holde på det denne gang. 

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Ehm kan godt være du er gravid. Jeg havde ihvertfald MEGET udflåd i min graviditet. Det der med at jeg tænkte fedt ingen bind i 9 mdr. Var vidst bare en drøm jeg havde så meget udflåd at jeg måtte gå med tynde bind tilsidst i min graviditet. Mit udflåd var også hvidt. Krydser for at du har en spire i maven

Okay håber så inderligt den er der og vil blive har mistet en del. Men har aldrig haft udflåd og da slet ik Hvidt. Men ku være en dejligfødselsdag gave at gi manden. 

Anmeld

18. april 2012

Flowers

Anonym skriver:

Tak for dit svar. 

Har godt nok kvalme men tillægger det intet men er nu også begyndt på det ekstreme udflåd. Så måske vi er heldige denne gang :-)

Jeg håber sådan det lykkes og at jeg kan holde på det denne gang. 

hvor mange gange har du da mistet før?

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Flowers skriver:

hvor mange gange har du da mistet før?

5 gange i alt. Men har børn og det har manden også men vi har ingen sammen men det er så det vi gerne vil men det vil desværre ik rigtig lykkes. Har prøvet i to år nu. Og har lige været til gyn som sagde at der intet var i vejen for at jeg skulle ku blive gravid igen og holde på det. 

Anmeld

18. april 2012

Flowers

puha og kunne man da i det mindste få at vide at der er et eller andet i vejen... har selv haft en SA og en MA, er nu 7+5 og prøver igen osse

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Flowers skriver:

puha og kunne man da i det mindste få at vide at der er et eller andet i vejen... har selv haft en SA og en MA, er nu 7+5 og prøver igen osse

Lige præcis ku man blot få af vide hvis nu i gør sådan her så der gevinst eller hvis du tager de her piller så. Men nej alt ser fornuftigt ud så nu der kun igen at håbe. 

Anmeld

18. april 2012

frk andreasen

jeg er nygravid 5+3  stykker jeg har masser af det der hvide udflåd havde jeg osse før jeg testede positiv og havde det med min søn osse..så det var det første tegn for mig  for et den osse er der for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.