La la la- er jeg den første???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2008

Marco2

Bor i Viby ved Århus.

Har Emily fra 2. august 2007.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

birgittemarie

Grunert skriver:

Jeg er østjyde, og bor i det dejlige Ebeltoft.

Knus Christina

Hej Christina (og alle I andre :) )
Jeg er også fra Ebeltoft og har lige været inde at snuse på din side, Christina, fordi jeg skulle se, hvor du mon boede henne ;) Og så skuer jeg, at vi sgi nærmest er naboer :) Jeg kunne kende jeres hus fra mine gåture med barnevognen og havde også set, at I havde en barnevogn holdende. Vi bor oppe på Højvangen. Vores datter Nova Maria er fra d. 11. juli 2007
(H) fra Birgitte

Anmeld

9. marts 2008

mor til en del

Jeg er helt sikkert midtjyde, født og opvokset lige midt i det hele, midt imellem Viborg og Skive.
Mor til 8, som sniger sig til lidt pc tid imellem pegebogen, harry potter , counter strike, og alle de andre spil ungerne hygger med.. :)

Lisbeth

Anmeld

9. marts 2008

Nadi

Jeg er også midtjyde, født og opvokset i Viborg, hvor jeg stadig bor med min kæreste Dennis og vores søn Oliver på 8 mdr. (8. juli 07)

-Nadia

Anmeld

9. marts 2008

birgittemarie

Grunert skriver:

Knus Christina

Og hov glemte lige at sige: SIkke nogle dejlige, dejlige børn, I har :) Og jeres hus ser rigtig, rigtig hyggeligt ud! Og jeres hund er også en rigtig sød lille en, som vi tit har hilst på. Den har endda et navn oppe hos os "hunden, der tror, den ejer vejen," fordi den var så skæg, når den stod lille af fysik og meget stor i egen indbildning og pustede sig op med en vældig attitude, når vi kørte forbi 8D
Kh Birgitte

Anmeld

9. marts 2008

Astrid P

Midtjyde fra Mårslet, tæt på både Beder og Malling. Eller, dvs. jeg bor i Testrup lige udenfor Mårslet...
Her bor jeg med min kæreste og vores lille Smilla fra 18.07.07.
KH Astrid

Anmeld

9. marts 2008

Grunert

birgittemarie skriver:

Grunert skriver:

Knus Christina

Og hov glemte lige at sige: SIkke nogle dejlige, dejlige børn, I har :) Og jeres hus ser rigtig, rigtig hyggeligt ud! Og jeres hund er også en rigtig sød lille en, som vi tit har hilst på. Den har endda et navn oppe hos os "hunden, der tror, den ejer vejen," fordi den var så skæg, når den stod lille af fysik og meget stor i egen indbildning og pustede sig op med en vældig attitude, når vi kørte forbi 8D
Kh Birgitte

Tak tak :) Ja vores kære hund tror han er så stor og farlig, men han er bare et stort legehoved.

Knus Christina

Anmeld

9. marts 2008

Lene76

Hej, jeg er fra Åbyhøj meget tæt på århus c (ca 3-4 km)
Har 2 dejlige unger, Mille på 3½ år og viktor fra 30 juli 07, og som en ekstra bonus har jeg min papdatter Cecilie som blir 8 År om et par dage;)

Anmeld

10. marts 2008

DeeDee

Sønderjyde, men nu bosat i Mårslet syd for Århus. Har Sofus fra 27.8 - 07

Ditte-Marie

Anmeld

30. marts 2008

jannieka

Hej med jer:)

Jeg bor i Kolind.
Har tidligere boet i Rønde, og jeg er opvokset i Feldballe (mellem Rønde og Ebeltoft).
Jeg er førstegangs gravid med termin d. 10/6 2008.....glæder mig for vildt!!!:D

Jannie 29+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.