Jeg har blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg har prøvet blærebetændelse for mange år siden, der skulle jeg tisse hele tiden og kunne ikke få tømt blæren, sådan er det slet ikke nu (pga graviditet) så anede ikke mistanke. Jeg ringede også til fødegangen og spurgte hvad der var grund til smerterne og var hos jm dagen efter og hun synes jeg sku testes for det.

Det kan jo sætte fødslen i gang så det er fornuftigt at blive testet for det. Jeg fik så bare at vide at man ik kunne mærke det når man var gravid, derfor skænkede jeg det ik en tanke med de smerter jeg havde.. Men vi lærer så længe vi lever

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Det kan jo sætte fødslen i gang så det er fornuftigt at blive testet for det. Jeg fik så bare at vide at man ik kunne mærke det når man var gravid, derfor skænkede jeg det ik en tanke med de smerter jeg havde.. Men vi lærer så længe vi lever

Ja, det er så rigtigt. - og jeg har lært virkelig meget efter jeg er blevet gravid... hold da op for en oplevelse

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, det er så rigtigt. - og jeg har lært virkelig meget efter jeg er blevet gravid... hold da op for en oplevelse

I den grad en oplevelse - På godt og ondt

Anmeld

19. april 2012

lio

Team Putte skriver:

I den grad en oplevelse - På godt og ondt

Ja!!

Jeg vil ærlig talt bare have det overstået nu, gider ikke mere, jeg har så mange problemer med ryg og lunger fordi jeg er ret lille og baby fylder så meget i mig. (han har stadgi hovedet oppe, hvilket presser på ribben) av av

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja!!

Jeg vil ærlig talt bare have det overstået nu, gider ikke mere, jeg har så mange problemer med ryg og lunger fordi jeg er ret lille og baby fylder så meget i mig. (han har stadgi hovedet oppe, hvilket presser på ribben) av av

Er det fordi du ik er særlig høj at du har problemer med det?

Kan godt mærke maven er begyndt at fylde op til ribbenene men det er først kommet iløbet af de sidste dage, og det gør ik ondt som sådan, heldigvis

Håber de sidste uger går hurtigt!

Anmeld

19. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Er det fordi du ik er særlig høj at du har problemer med det?

Kan godt mærke maven er begyndt at fylde op til ribbenene men det er først kommet iløbet af de sidste dage, og det gør ik ondt som sådan, heldigvis

Håber de sidste uger går hurtigt!

Ja, jeg er kun 157 cm. Han dunker hele tiden sit hovede op i mine ribben, så presser det på mine lunger og så får jeg ondt i ryggen. Rigtig dårlig spiral   - "Heldigvis" er der chancer for at jeg føder før termin da jeg siden uge 18 ca. har døjet med mange kræftige plukkeveer. Men har trodset jm forslag om sygemelding, det vil være for trist for mig.  

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, jeg er kun 157 cm. Han dunker hele tiden sit hovede op i mine ribben, så presser det på mine lunger og så får jeg ondt i ryggen. Rigtig dårlig spiral   - "Heldigvis" er der chancer for at jeg føder før termin da jeg siden uge 18 ca. har døjet med mange kræftige plukkeveer. Men har trodset jm forslag om sygemelding, det vil være for trist for mig.  

Priser mig lykkelig over mine 174 cm nu!

Der skal helt klart meget til for at kunne overskue at gå hjemme i længere tid, man bliver sgu rastløs og ugidelig på mange punkter Så kan du holde til det så synes jeg det er super du stadig passer dit arbejde  Der er jo kun lidt over en måned til du går på barsel? Vi er ca. lige langt så vidt jeg husker fra terminslisten og jeg står til barsel 25. maj

Anmeld

19. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Priser mig lykkelig over mine 174 cm nu!

Der skal helt klart meget til for at kunne overskue at gå hjemme i længere tid, man bliver sgu rastløs og ugidelig på mange punkter Så kan du holde til det så synes jeg det er super du stadig passer dit arbejde  Der er jo kun lidt over en måned til du går på barsel? Vi er ca. lige langt så vidt jeg husker fra terminslisten og jeg står til barsel 25. maj

Er gået ned i tid så arbejder ikke så meget, så kan sagtens klare til barsel, yep den 25. maj.

Anmeld

19. april 2012

eliasogmor

Laijona Äiti skriver:

Øv jeg har SÅ mange plukveer og har haft virkelig ondt, endelig fået svar fra læge så jeg kan på noget penicillin. Håber jeg kan komme på arbejde igen imorgen.

æv, jeg har aldrig haft det..... så ved ikke hvor ondt det gør.... men øv, og god bedring.....

Anmeld

19. april 2012

lio

eliasogmor skriver:

æv, jeg har aldrig haft det..... så ved ikke hvor ondt det gør.... men øv, og god bedring.....

Tak. jeg har kun haft det uden at være gravid, så gik længe med det nu da symp. ikke er de samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.