Brunligt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Lyk

Hej piger.

Som overskriften siger, så har jeg en lille smulle helt lyst brunt udflåd og har haft det on/off de sidste 5 dage. Jeg har været til nf scanning og den lille fis har det helt perfekt, så jeg er ikke nervøs for den. Men jeg undrer mig over, hvad det mon er? Har i haft det? Nogen gode erfaringer i vil dele ud af? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

ekebiv

Lyk skriver:

Hej piger.

Som overskriften siger, så har jeg en lille smulle helt lyst brunt udflåd og har haft det on/off de sidste 5 dage. Jeg har været til nf scanning og den lille fis har det helt perfekt, så jeg er ikke nervøs for den. Men jeg undrer mig over, hvad det mon er? Har i haft det? Nogen gode erfaringer i vil dele ud af? 

Passer det med at du ville have haft mens nu??

Anmeld

18. april 2012

Camel

Jeg lider en del af det. Min slimhinde ved livmoderhalsen er noget sart. Jeg kan få brunligt udflåd eller frisk blod af de mindste ting, en løbetur efter toget, en cykeltur osv. Jeg har efterhånden været omkring lægen et par gange men får bare at vide jeg skal slappe af. Mine blødninger kommer fra ydersiden af livmoderhalsen og ikke inde fra barnet, det er derfor ikke så galt, men man bliver da bange alligevel  Men jeg kan også sagtens mærke liv mange gange dagligt, det er jo også betryggende 

Hilsen Camilla (23+4)

Anmeld

18. april 2012

Lyk

Jeg er 13+0 idag og ja muligvis passer det med min menstruation skulle have været nu. 

Og Camel det er faktisk lidt som du beskriver det, jeg synes, at det kommer oftere, når jeg har været fysisk aktiv. Måske jeg burde snakke med min læge i forhold til det.

Tak for jeres svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.