Mfr vaccine :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Zeus

Hello ladies

Vil bare lige informere om, at for dem der ikke har fået deres MFR vaccine, og er født efter 197? (kan ikke lige huske det præcise årstal, men det er i 70'erne), så kan man få den gratis lige nu

Jeg havde nemlig ikke fået min 12-års vaccine, og var dernede i sidste måned for at snakke om det.. Og da jeg ikke havde anti-stoffer mod Røde hunde i blodet, skulle jeg vaccineres hvis det var det jeg ville, i forhold til en evt. kommende graviditet.. Men men, jeg skulle selv betale for vaccinen + privatkonsultation ved lægen, så jeg ville vente til efter d.1/4 hvor der var penge på kontoen igen.

Og så skete der det, at de lige har startet et program d.1/4, for dem der ikke er blevet vaccineret, der gjorde at det er gratis i en periode

Hvor heldig har man lov til at være

Så hvis du ikke selv har fået MFR vaccinen (12-års vaccine), så er der altså fri mulighed for det nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Tona

Zeus skriver:

Hello ladies

Vil bare lige informere om, at for dem der ikke har fået deres MFR vaccine, og er født efter 197? (kan ikke lige huske det præcise årstal, men det er i 70'erne), så kan man få den gratis lige nu

Jeg havde nemlig ikke fået min 12-års vaccine, og var dernede i sidste måned for at snakke om det.. Og da jeg ikke havde anti-stoffer mod Røde hunde i blodet, skulle jeg vaccineres hvis det var det jeg ville, i forhold til en evt. kommende graviditet.. Men men, jeg skulle selv betale for vaccinen + privatkonsultation ved lægen, så jeg ville vente til efter d.1/4 hvor der var penge på kontoen igen.

Og så skete der det, at de lige har startet et program d.1/4, for dem der ikke er blevet vaccineret, der gjorde at det er gratis i en periode

Så hvis du ikke selv har fået MFR vaccinen (12-års vaccine), så er der altså fri mulighed for det nu

Ej hvor cool. Godt at du informerer om det

Anmeld

18. april 2012

An&Jo

tror da lige jeg vil høre min mor om jeg har fået den så..

Anmeld

18. april 2012

M (:

Zeus skriver:

Hello ladies

Ej, hvor ærgeligt. Jeg nåede desværre selv at betale for den (på trods af, at den skulle være gratis for kvinder i den fødedygtige alder )..

Anmeld

18. april 2012

Zeus

M (: skriver:

Ej, hvor ærgeligt. Jeg nåede desværre selv at betale for den (på trods af, at den skulle være gratis for kvinder i den fødedygtige alder )..

Jeg fik også af vide af den første læge jeg snakkede med, at den var gratis. Men da jeg så skulle ind og have den, så havde de åbenbart undersøgt det lidt nærmere, og der skulle betales for både vaccine og privatkonsultation.. Men nu er det da gratis i en periode

Anmeld

18. april 2012

M (:

Zeus skriver:

Jeg fik også af vide af den første læge jeg snakkede med, at den var gratis. Men da jeg så skulle ind og have den, så havde de åbenbart undersøgt det lidt nærmere, og der skulle betales for både vaccine og privatkonsultation.. Men nu er det da gratis i en periode

Det er lidt ringe, at de informerer om en ting, og så forholder det sig anderledes - det er jo ikke helt billigt! Men ja, fedt at den nu er gratis i en periode.. 

Anmeld

18. april 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Hello ladies

Jeg skal da lige have hørt min mor ad om det - jeg er fra sidst i 70'erne 

Anmeld

18. april 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Jeg skal da lige have hørt min mor ad om det - jeg er fra sidst i 70'erne 

Anmeld

18. april 2012

9510

Jeg fik da min gratis ved lægen lige før jeg blev gravid med den bette som er 2 1/2

Anmeld

18. april 2012

Zeus

9510 skriver:

Jeg fik da min gratis ved lægen lige før jeg blev gravid med den bette som er 2 1/2

Jeg fik af vide af den første læge jeg snakkede med, at det var gratis.. Men da jeg så kom ind for at få den, fik jeg af vide at det ikke var gratis, og at jeg skulle betale for både vaccine og lægekonsultation, da intet af det kunne køres over sygesikringen.. Og kan også se, at der er andre i tråden der har betalt for den..

Sygesikringen betaler kun for børn og unge op til 18 år, efter det, er det egenbetaling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.