Første besøg hos lægen lige et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ellers kan man jo bare ha fået ureglmæssig mens og ikke har nogen anelse om hvor langt man evt er Ej det sagde jeg ik

Siden min sidste SA i nov '11 har min mens været mellem 26 til 38 dage  Men kalder man det for urelmæssig.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

serinasmor

han gætter .. det gjorde min

HELT forkert .. men det er jo ligemeget ... de måler spiren til nf-skanning og retter terminen

Anmeld

17. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Siden min sidste SA i nov '11 har min mens været mellem 26 til 38 dage  Men kalder man det for urelmæssig.?

Pas har overhovedet ik forstand på sådan noget mit kommer og går som det passer det så kender ikke til normalen

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

han gætter .. det gjorde min

HELT forkert .. men det er jo ligemeget ... de måler spiren til nf-skanning og retter terminen

Hold da helt fast hvordan kan de gætte  hehe

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Pas har overhovedet ik forstand på sådan noget mit kommer og går som det passer det så kender ikke til normalen

Griner så er det selvfølge svært at vide hvor normalen ligger vis du er vant til at din lever sit eget liv 

Anmeld

17. april 2012

LR85

Anonym skriver:

Hold da helt fast hvordan kan de gætte  hehe

Ved en gyn undersøgelse kan de jo se hvordan livmoderen ser ud, og på den måde have en forholdsvis god ide om hvor langt man er

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Ved en gyn undersøgelse kan de jo se hvordan livmoderen ser ud, og på den måde have en forholdsvis god ide om hvor langt man er

Viste jeg ikke  Det er vildt de kan det

Anmeld

17. april 2012

LR85

Anonym skriver:

Viste jeg ikke  Det er vildt de kan det

Jo, livmodermunden bliver blålig efter uge 6 tror jeg. Så hvis den fx ikke er, vil man ikke være så langt henne. 

Men de sender dig til scanning hvis de er for meget i tvivl. 

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Har fåEt tid hos lægen imorgen hvor de vil lave en gyn og måske tage nogle blodprøver... Hende der sad i reseptionon viste ikke om jeg så ville blive sendt til en scanning det kom anden på hvordan gyn gik og lægen måske kunne regne frem til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.