Hjælp til kjole :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Anonym trådstarter

God aften i stuerne

Sagen er den at kæresten og jeg skal giftes til sommer. Ikke det store halløj, det er bare et smut på rådhuset med vores forældre.

Men vil jo gerne have en pæn kjole på. Nok bare en almindelig sommerkjole, i den fine ende.

Har I nogle link til danske netsider med pæne kjoler?

På forhånd tak

Skriver ano, da jeg kender en del herinde, og vi vil gerne gøre det i hemmelighed, og så fortælle folk det efterfølgende. Ellers ved vi der kommer meget brok fra venner og familie over at de kan komme med  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Mille83

Anonym skriver:

God aften i stuerne

Sagen er den at kæresten og jeg skal giftes til sommer. Ikke det store halløj, det er bare et smut på rådhuset med vores forældre.

Men vil jo gerne have en pæn kjole på. Nok bare en almindelig sommerkjole, i den fine ende.

På forhånd tak

Skriver ano, da jeg kender en del herinde, og vi vil gerne gøre det i hemmelighed, og så fortælle folk det efterfølgende. Ellers ved vi der kommer meget brok fra venner og familie over at de kan komme med  

Hej 

Hvad str? 

Send mig gerne en PB. 

Har en brudekjole jeg ikke får brugt desværre. 

Den er ikke ret dyr, men mega flot, men send mig en PB hvis det kan have interesse. 

Anmeld

17. april 2012

serinasmor

prøv at se på www.nelly.com

Anmeld

17. april 2012

elin1976

Anonym skriver:

God aften i stuerne

På forhånd tak

Karen millen! Absolut verdens smukkeste kjoler. Kan købes i illum samt på Asos! Det fantastiske ved dem er at de sidder perfekt!

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Hej 

Hvad str? 

Send mig gerne en PB. 

Har en brudekjole jeg ikke får brugt desværre. 

Den er ikke ret dyr, men mega flot, men send mig en PB hvis det kan have interesse. 

Er ked af du ikke får brugt din Det er ikke en desideret brudekjole, da det "kun" er rådhuset. 

Men er str. 36-38, hvis nu din kjole ikke er alt for brudekjole-agtig

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

prøv at se på www.nelly.com

Tak, prøver lige at lure lidt

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

varsel-endt-barsel skriver:

Karen millen! Absolut verdens smukkeste kjoler. Kan købes i illum samt på Asos! Det fantastiske ved dem er at de sidder perfekt!

Tak, må prøve at kigge på dem. Så er der jo ogs mulighed for at prøve Har nemlig en lille barm, og efter graviditet/amning, er det da slet ikke blevet bedre... så har svært ved at finde kjoler, der sidder pænt, uden at jeg ligner en 10 årig på kroppen

Anmeld

17. april 2012

lycly

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, eller hvad du er til af kjoler. Men her er der rigtig mange fine kjole (nogle af dem er meget fine, men dem kan du jo bare ignorere)

http://www.tpkjoler.dk/group.asp?group=273

Anmeld

17. april 2012

Mille83

Anonym skriver:

Er ked af du ikke får brugt din Det er ikke en desideret brudekjole, da det "kun" er rådhuset. 

Men er str. 36-38, hvis nu din kjole ikke er alt for brudekjole-agtig

Den er 42-44 

Prøv www.asos.com de har også nogle fine nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.