Nogen der kan hjælpe med mål på søskendevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. april 2012

crille

Er der mon en der har en søskendevogn, der vil hjælpe mig med mål  når den er sammenklappet? 

Vi står overfor at købe ny bil og sidat august bliver det nok relevant at kunne have en søskendevogn med i bilen. Vi skal ud og se på en bil i morgen og nu slår det mig pludselig at jeg jo ikke kender mål på det fremtidige køb..

Nogen der kan hjælpe please??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

crille

please?  

Anmeld

17. april 2012

Silas&Mille

crille skriver:

Er der mon en der har en søskendevogn, der vil hjælpe mig med mål  når den er sammenklappet? 

Vi står overfor at købe ny bil og sidat august bliver det nok relevant at kunne have en søskendevogn med i bilen. Vi skal ud og se på en bil i morgen og nu slår det mig pludselig at jeg jo ikke kender mål på det fremtidige køb..

Tror jeg bliver svært at hjælpe med, da der er stor forskel på søskendevogne og hvordan de klappes sammen.

Tror I er nødt til at finde ud at hvilke vogn I har måske vil købe og så håbe at der er nogen der har en mage til som har nogle mål.

Anmeld

17. april 2012

Mumto3

Vi har haft en Phil og Teds søskende vogn (beregnet til to børn, men vi har haft 3 børn i den).

Når den var klappet ud, var den i grundareal præsic lige så stor som en Emmajunga barnevogn, og i sammeklappet stand fyldte den væsentligt mindre end en barnevogn. Håber det hjalp lidt.

Anmeld

18. april 2012

crille

Mumto3 skriver:

Vi har haft en Phil og Teds søskende vogn (beregnet til to børn, men vi har haft 3 børn i den).

Når den var klappet ud, var den i grundareal præsic lige så stor som en Emmajunga barnevogn, og i sammeklappet stand fyldte den væsentligt mindre end en barnevogn. Håber det hjalp lidt.

Det hjalp rigtig meget tak vi har sådan en barnevogn så jan vi bare måle på den

Anmeld

18. april 2012

Sara.

crille skriver:

Det hjalp rigtig meget tak vi har sådan en barnevogn så jan vi bare måle på den

sammenklappet fylder den meeeeeget mindre end end barnevogn... vores Phil & Teds fylder også mindre end vores gamle emmaljunga klapvogn....

Anmeld

18. april 2012

crille

Sara. skriver:

sammenklappet fylder den meeeeeget mindre end end barnevogn... vores Phil & Teds fylder også mindre end vores gamle emmaljunga klapvogn....

Tak Troede bare den fyldte mere, da den vel er lidt bredere?.. Men det er smukt, så kan vi gå ud fra barnevognen og så kun have bedre plads når tid er  

Anmeld

18. april 2012

Sara.

crille skriver:

Tak Troede bare den fyldte mere, da den vel er lidt bredere?.. Men det er smukt, så kan vi gå ud fra barnevognen og så kun have bedre plads når tid er  

Phil & teds er ikke mere bred... der sidder børnene "ovenpå" hinanden:-)

Ellers er det mere en tvillinge vogn du tænker på tror jeg, og de er mere brede.

Anmeld

18. april 2012

crille

Sara. skriver:

Phil & teds er ikke mere bred... der sidder børnene "ovenpå" hinanden:-)

Ellers er det mere en tvillinge vogn du tænker på tror jeg, og de er mere brede.

Good point.. Men med denne model skal begge jo være store nok til at sidde op.. Syntes det er forskelligt hvad de vogne bliver kaldt. Skal bruge en, hvor den store kan sidde og den lille kan ligge og med tid sidde  

Anmeld

18. april 2012

Morgensol

crille skriver:

Vi har en Carena double swing. Den er 79 i bredden.. De fleste søskende/tvillinge vogne kan gå gennem en alm dør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.