Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: wuhuu hvor ser du godt udJeg tror det er en lille pige der gemmer sig derindeHvornår afslører du det heheHÅber på at lægen er med på det og sygemelder dig, så du kan få lidt ro i din hverdag og komme lidt ovenpå
wuhuu hvor ser du godt udJeg tror det er en lille pige der gemmer sig derindeHvornår afslører du det heheHÅber på at lægen er med på det og sygemelder dig, så du kan få lidt ro i din hverdag og komme lidt ovenpå
Det varer nok ikke helt så længe. Jeg skal jo i seng, inden jeg falder om her!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Becks skriver: Hvor er den flot søde Jeg tror det er en pige, men det er fordi jeg synes din mave ser anderledes ud, end med Boas
Hvor er den flot søde
Jeg tror det er en pige, men det er fordi jeg synes din mave ser anderledes ud, end med Boas
Iiiih, så er det ikke bare mig der synes den ser SÅ meget anderledes ud end med Boas. Den er startet nedefra, hvor maven med Boas fra start gik fra brystet og ned. Lad os se, om du har ret!
kitty skriver: Nu går det stærkt! Dog ikke for mig mentalt, hold op hvor er jeg træt. Når Boas er lagt i seng er jeg klar til at lægge mig under dynen. Puuuuha! han er en aktiv lille fyr! Maven vokser og vokser, og den seneste uge er der sket MEGET! Jeg er 17+2 idag, men dette er lige det nyeste billede jeg har.. og jeg er for træt til at tage et nyt i aften Vi var til kønsscanning i lørdags. Er der nogen der kan gætte, hvad der gemmer sig derinde?? (de der ved det må tie lidt, så afslører jeg senere Desværre har mit bækken det rigtig dårligt, og efter min fars døder overskuddet helt i bund. JM anbefaler derfor a jeg bliver sygemeldt, så jeg kommer lidt ovenpå, inden den lille kommer til september. Jeg håber lægen er med på ideen, det er virkelig tiltrængt. Og der er jo ingen der vil ansætte en sygeplejerske i max 10 uger.. Så jeg håber på en sygemelding, selvom jeg da allerhelst ville arbejde. Min krop er bare ikke til det - desværre! Det ville egentligt også passe mig fint at kunne bruge lidt mere tid herinde... Kitty og.. lillebror eller lillesøster??
Nu går det stærkt! Dog ikke for mig mentalt, hold op hvor er jeg træt. Når Boas er lagt i seng er jeg klar til at lægge mig under dynen. Puuuuha! han er en aktiv lille fyr!
Maven vokser og vokser, og den seneste uge er der sket MEGET! Jeg er 17+2 idag, men dette er lige det nyeste billede jeg har.. og jeg er for træt til at tage et nyt i aften
Vi var til kønsscanning i lørdags. Er der nogen der kan gætte, hvad der gemmer sig derinde?? (de der ved det må tie lidt, så afslører jeg senere
Desværre har mit bækken det rigtig dårligt, og efter min fars døder overskuddet helt i bund. JM anbefaler derfor a jeg bliver sygemeldt, så jeg kommer lidt ovenpå, inden den lille kommer til september. Jeg håber lægen er med på ideen, det er virkelig tiltrængt. Og der er jo ingen der vil ansætte en sygeplejerske i max 10 uger.. Så jeg håber på en sygemelding, selvom jeg da allerhelst ville arbejde. Min krop er bare ikke til det - desværre!
Det ville egentligt også passe mig fint at kunne bruge lidt mere tid herinde...
Kitty og.. lillebror eller lillesøster??
Hvor er du bare igen smuk inder graviditeten...
Og jeg gætter på en lille pige!!!!
Lotus86 skriver: Deejligt med en opdatering, er jo altså tosset med din fine mirakel-mave som gemmer på en skøn lille hemmelighed - min mund er lukket med syv sejlHåber lægen går med til en sygemelding, der er ikke noget at sige til at du er udmattet.Og hvor er det vildt at du allerede er så langt, du er jo snart halvvejs
Deejligt med en opdatering, er jo altså tosset med din fine mirakel-mave som gemmer på en skøn lille hemmelighed - min mund er lukket med syv sejlHåber lægen går med til en sygemelding, der er ikke noget at sige til at du er udmattet.Og hvor er det vildt at du allerede er så langt, du er jo snart halvvejs
Ja, tys tys, smukke Lotus!
Og det går rigtig hurtigt denne gang. Jeg glemmer sm oftest jeg er gravid.. Boas starter i DP om 14 dage, så han tager al min tid.. Med sit kravlen, rejsen op og hiven ting ned af hylderne ikke just tid til benene oppe!
Månsson skriver: Hvor er du flot Jeg tror det er en smuk lillesøster
Hvor er du flot Jeg tror det er en smuk lillesøster
Tak! Vi får se (lige om lidt)
Flot mave! Og vildt at du allerede er så langt henne!
Gætter også på en lillesøster
FrkT skriver: Ha ha, jeg har LIGE oprettet en debat for få minutter siden for at spørge efter resultatet.... Og jeg gætter på Boas skal have en lillesøster
Ha ha, jeg har LIGE oprettet en debat for få minutter siden for at spørge efter resultatet....
Og jeg gætter på Boas skal have en lillesøster
Hihi, har du? Det har jeg ikke set. Jeg lurer lige
Jeg afslører det om lidt. Skal lige finde et par billeder til Jer!
ønskebarn74 skriver: Hvor er du bare igen smuk inder graviditeten... Og jeg gætter på en lille pige!!!!
Tak!
Happiness skriver: Flot mave! Og vildt at du allerede er så langt henne! Gætter også på en lillesøster
Ja, det er ret vildt. Det er alligevel gået stærkt. Men som jeg skrev til Lotus, så er der ikke meget tid til at smække benene op...
Smuk mave... Jeg gætter på en pige... Som en anden skriver ser maven meget anderledes ud end med Boas...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128