Selvsiddende BH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.434 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. april 2012

.....

Er der nogen der har prøvet at gå med dem? Dem uden stropper eller noget som helst, men dem som kun klæber på brystet, som man kan bruge til f.eks kjoler med bar ryg

Og kender i nogen gode steder at købe sådan én, gerne til riiiimelige priser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Isaac's mor

Altså mine bryster kunne ikk li de BH'er i hvertfald, det så sgu ikk for godt ud :p de blev afleveret tilbage med det samme hehe.. Men man ved jo aldrig om det bar var mig

Anmeld

17. april 2012

RiUL

Jeg har engang haft sådan en mener den var fra change, til omkring 200 kr - men den var frygtelig, den faldt af når man bare svedte lidt! Så måtte bruge brysttape også. Så det er ikke sådan en bh jeg skal eje igen

Anmeld

17. april 2012

.....

Sophie.Hammershøy skriver:

Altså mine bryster kunne ikk li de BH'er i hvertfald, det så sgu ikk for godt ud :p de blev afleveret tilbage med det samme hehe.. Men man ved jo aldrig om det bar var mig

Haha . Nææ, der er sikkert delte meninger om den "BH" . Men skal enten have en selvsiddende BH på til en af mine kjoler, eller ikke nogen BH, og jeg hader virkelig at gå uden BH da jeg ikke selv synes at mine bryster er så store..men tanken om at noget skal klæbe for at holdes fast, ved jeg heller ikke hvad jeg skal synes om

Anmeld

17. april 2012

.....

RiUL skriver:

Jeg har engang haft sådan en mener den var fra change, til omkring 200 kr - men den var frygtelig, den faldt af når man bare svedte lidt! Så måtte bruge brysttape også. Så det er ikke sådan en bh jeg skal eje igen

Ew . Uheldig episode..det skal jo heller ikke være sådan at man er bange for at den falder af hele tiden, eller bruge tape, høhø

Anmeld

17. april 2012

RiUL

Strawberry skriver:

Ew . Uheldig episode..det skal jo heller ikke være sådan at man er bange for at den falder af hele tiden, eller bruge tape, høhø

Nej men hvis du er sikker på hvilken størrelse du bruger osv så mener jeg at asos.con har nogle ikke så dyre

Anmeld

17. april 2012

Mille83

Strawberry skriver:

Er der nogen der har prøvet at gå med dem? Dem uden stropper eller noget som helst, men dem som kun klæber på brystet, som man kan bruge til f.eks kjoler med bar ryg

Og kender i nogen gode steder at købe sådan én, gerne til riiiimelige priser

Jeg har den mest fantastiske fra asos.com tror den hedder wonderbra og den sidder perfekt trods det at jeg har en F skål

Anmeld

18. april 2012

.....

RiUL skriver:

Nej men hvis du er sikker på hvilken størrelse du bruger osv så mener jeg at asos.con har nogle ikke så dyre

Har lige kigget, de havde desværre ikke nogen..fandt én, men den var kun på lager i store størrelser

Ellers har jeg fundet sådan én:
http://www.asos.com/Magic/Magic-Silicone-Secret-Bra/Prod/pgeproduct.aspx?iid=834168&cid=6046&sh=0&pge=4&pgesize=200&sort=-1&clr=Clear

Aner ikke om den skulle virke godt

Anmeld

18. april 2012

.....

Mille83 skriver:

Jeg har den mest fantastiske fra asos.com tror den hedder wonderbra og den sidder perfekt trods det at jeg har en F skål

Jeg kan ikke se at de har nogen wonderbra uden stropper eller noget som helst . Skal bruge en god én der kun klistrere på brysterne

Anmeld

18. april 2012

RiUL

Strawberry skriver:

Har lige kigget, de havde desværre ikke nogen..fandt én, men den var kun på lager i store størrelser

Ellers har jeg fundet sådan én:
http://www.asos.com/Magic/Magic-Silicone-Secret-Bra/Prod/pgeproduct.aspx?iid=834168&cid=6046&sh=0&pge=4&pgesize=200&sort=-1&clr=Clear

Aner ikke om den skulle virke godt

Det ser ud som om den "kun" løfter brysterne, og ikke dækker brystvorterne  

http://nelly.com/dk/tøj-til-kvinder/undertøj/bh-undertrøjer/freebra-184/strapless-bra-silicon-184002-12/

Den jeg havde var sådan en her Og den "skubber" også brysterne sammen, så man får kavalergang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.