Bange for højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Anonym trådstarter

min dreng på 9 måneder er lige pludselig blevet panisk angst for at sidde i sin højstol. han skriger og stopper først når man tager ham op. han vil gerne spise på gulvet, men det kan han jo ikke med alt mad. andre der har oplevet det samme og hvad gjorde i for at gøre baby tryg igen? og hvad mon det kommer af??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Anonym trådstarter

slet ingen ?

Anmeld

17. april 2012

Sara.

Jeg har ikke oplevet det samme... Men jeg tror jeg jeg ville holde en pause med højstolen, sådan han glemmer den følelse han har omkring den lige nu.... og så sidde med ham når han skal have mad.

Anmeld

17. april 2012

Janni.

Mit råd vil være at du kan prøve med langsom tilvænning igen. Prøv om du kan give ham gode oplevelser i stolen.

for at han snart vil sidde i stolen igen.

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

tak for svar. lige nu sidder han også på skødet af mig og så går det rigtig godt. prøver en gang i mellem at sætte ham i stolen igen og håber det snart lykkes.

Anmeld

18. april 2012

Mumto3

Jeg ville også give ham en lang pause fra stolen, måske en hel ugen, uden at du liiige skal prøve om det går nu. Hvis han efter en uge viser tegn på at være utryg ville jeg tage ham op igen med det samme. Lige pludselig en dag, så vil han gerne sidde i den højstol, det er jeg sikker på.

Anmeld

18. april 2012

Maja_4000

Hvad med at ligge den ned så han kan kravle (hvis han kan det?) hen og undersøge den selv og finde ud af at den ikke er farlig .. Sådan gjorde vi da Caroline var bange for støvsugeren

Anmeld

18. april 2012

Savannah

Jeg ville lade ham sidde hos mig eller far og spise, en uge måske, også prøve at sætte ham deri, ikke for at spise men for at lege måske.. Eller spise noget han virkelig elsker..
Evt. læg stolen ned så han kan undersøge den når han er på gulvet
Min mands mindste var bange for en trækvogn en overgang, så stod den i stuen så han kunne undersøge den. Det virkede

Mvh Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.