Aldrig mere hormoner og gejl :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Nettemor

Tillykke med veloverstået operation  Dejligt når det nu er noget du har ønsket så længe

Spørgsmål: Hvor råder alle dig til at det skulle være din mand i stedet? Og hvorfor har I valgt som I gjorde? (hvis du ikke ønsker at svare så behøver du self ikke )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Zafir

birthee skriver:

det lyder som om at man godt må sige tillykke!!! Med den overståede ventetid, din glæde over kun 2 små ar, og generelt bare din glæde over at du har fået foretaget det indgreb  det lyder som om det har været den helt rigtige beslutning for dig

TAK

Anmeld

17. april 2012

Zafir

Nettemor skriver:

Tillykke med veloverstået operation  Dejligt når det nu er noget du har ønsket så længe

Spørgsmål: Hvor råder alle dig til at det skulle være din mand i stedet? Og hvorfor har I valgt som I gjorde? (hvis du ikke ønsker at svare så behøver du self ikke )

Fordi manden ikke skal i fuld narkose... Og fordi det er sådan noget 'kønsroller' tror jeg.
Og vi har valgt som vi har gjrot fordi det er MIG der ønsker det. Det er MIG der har brug for ikke at kunne blive gravid mere.
For Toms vedkommende syntes han at p-ring virker fortrineligt. Det gør det bare ikke for mig

Så det er MIG der ville. Det er MIT valg og jeg er glad - Tom er også rigtig glad på mine vegne

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Zafir skriver:

Fordi manden ikke skal i fuld narkose... Og fordi det er sådan noget 'kønsroller' tror jeg.
Og vi har valgt som vi har gjrot fordi det er MIG der ønsker det. Det er MIG der har brug for ikke at kunne blive gravid mere.
For Toms vedkommende syntes han at p-ring virker fortrineligt. Det gør det bare ikke for mig

Så det er MIG der ville. Det er MIT valg og jeg er glad - Tom er også rigtig glad på mine vegne

Så er det jo bare det rigtige valg for jer!

Får du så stadig din mens de næste mange år? Eller hvordan er det? Sorry for alle spørgsmålene

(skulle vist også hilse fra min onkel og sige at det gør mega skide ondt at få det gjort som mand )

Anmeld

17. april 2012

Zafir

Nettemor skriver:

Så er det jo bare det rigtige valg for jer!

Får du så stadig din mens de næste mange år? Eller hvordan er det? Sorry for alle spørgsmålene

(skulle vist også hilse fra min onkel og sige at det gør mega skide ondt at få det gjort som mand )

Altså - ja jeg får mens. Det er mine æggeledere de har brændt over med laser. Ellers ville jeg gå i overgangsalderen og det skulle være noget værre noget i min alder.

Ok - vidste ikke at det gjorde mega ondt som mand Min læge sagde ellers at det 'bare var en dans på roser for en mand' mmm...

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Zafir skriver:

Altså - ja jeg får mens. Det er mine æggeledere de har brændt over med laser. Ellers ville jeg gå i overgangsalderen og det skulle være noget værre noget i min alder.

Ok - vidste ikke at det gjorde mega ondt som mand Min læge sagde ellers at det 'bare var en dans på roser for en mand' mmm...

Okay så alt er normalt ved dig bortset fra at du ikke leder æg ned til livmoderen (sorry mærkelig sætning)

Altså jeg ved ikke om det er alle mænd men min onkel havde mange smerter ved det. Han havde vist egentlig bestemt at ingen i familien skulle vide han havde fået det gjort men vi kunne slet undgå at opdage noget var galt.

Anmeld

17. april 2012

Zafir

Nettemor skriver:

Okay så alt er normalt ved dig bortset fra at du ikke leder æg ned til livmoderen (sorry mærkelig sætning)

Altså jeg ved ikke om det er alle mænd men min onkel havde mange smerter ved det. Han havde vist egentlig bestemt at ingen i familien skulle vide han havde fået det gjort men vi kunne slet undgå at opdage noget var galt.

Ja - jeg er sådan set næsten helt normal Bare at mine æggeledere er brændt over

Kedeligt for din onkel

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Zafir skriver:

Ja - jeg er sådan set næsten helt normal Bare at mine æggeledere er brændt over

Kedeligt for din onkel

Hehe

Anmeld

17. april 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Måske er det også fordi kropstemperaturen falder???... De målte min 'feber' eller anti-feber til 36 grader efter jeg vågnede hehe.
Tilgengæld var min iltmætning i blodet 99,noget, selv efter jeg fik ilten ud af snuden

Ja har du ret i .. Og fordi der altid er så hundekoldt på sygehuse ..  

Hvad betyder de 90 noget i iltmætning ? 

Anmeld

17. april 2012

Zafir

AalborgPigen skriver:

Ja har du ret i .. Og fordi der altid er så hundekoldt på sygehuse ..  

Hvad betyder de 90 noget i iltmætning ? 

ret godt tror jeg. sygepljersken sagde det so, stor ros og man godt kunne se at jeg var ikke ryger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.