kan man melde sig ud et sted..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. april 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Nu gider jeg ikke mere...
Er lige blevet ringet op. Allan er på vej i ambulance til Herlev sygehus.
Han er styrtet under et cykelløb og har muligvis brækket kravebenet.

Tror altså ikke vi har flere klip på kortet til skadestuen..
Katrine har fået turpas (navnearmbånd..), fordi der ikke var flere på hendes, såh...

Nå, men jeg er altså på vej til min mor med Mikkel om et øjeblik og derefter på vej til Herlev med tøj til Allan. Og så skal jeg vel hente ham på et tidspunkt. Og hjem til kl. 17-17.30, da Katrine kommer hjem og så videre på Hvidovre hospital, da hun skal ud og have sin medicin i aften... Ih, er det tilladt at blive stresset??

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
For fanden mand. jeg har da aldrig hørt noget lignene Stakkels jer!

KRAM

Anmeld

12. april 2009

Tina2

Ej hold kæft I er ramt, mand!!!!! :-( Hvor er det bare skod! Håber ikke Allan har brækket noget!!!!!!!

Du får sgu da snart ny titel som sygeplejer:-S

Rigtig god bedring til hele bundtet!

Anmeld

12. april 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Kravebenet er brækket 2 stedet.
Heldigvis hænger stumpen stadig fast til resten af knoglen, så manden har fået en 8-tals forbinding og en slynge på.
Han har mega ondt og bliver dårlig og svimmel af smerterne. Bare han laver en bevægelse der hiver lidt i skulderen, så bliver han helt mærkelig i hovedet. Han har astfalteksem overalt på kroppen, særligt hele venstre side.
Han har ondt i sin venstre hånd. Det er ikke noget brud, men det må vise sig om der er noget revet over.
Men han har været utrolig heldig at der ikke var nogle biler i nærheden eller kunne det være gået grueligt galt. Det er vist kun fordækket på cyklen, som er beskadiget og nogle skrammer hist og her, men det dækker forsikringen.

Da jeg var ude på skadestuen, kom der endnu en cykelrytter ind. Han havde slået hovedet og kunne ikke huske den sidste uge. Han var blevet taget med et sidespejl... Også på strandvejen, hvor Allan styrtede. Så Allan har virkelig været heldig.

2-3 ugers sygemelding....
Det bliver spændende, når manden bliver raskløs efter 2 timer på sin flade..

Så ja, jeg kan vist kalde mig selv sygeplejeske i den næste lange periode.

Har sat Mikkel af hos min mor til imorgen indtil vi lige kan overskue situationen. Skal jo også ud med Katrine i aften på Hvidovre...............

Anmeld

12. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ja, heldig trods alt. MEN for fanden da, hvor er det bare træls.

Så håber jeg at du ikke når at få pip alt for meget... Selvom det nok er svært. og jeg håber at han tager sin sygeperiode pænt!!

KRAM og godbedring til dine...

Anmeld

12. april 2009

Rikke Houmøller Thaarup

jeg tror han accepterer det til at starte med.. Men når han er helet så meget at han kan en del.. men ikke det hele, så bliver han ikke til at være i nærheden af.
Så får han pip... Lige nu ligger han sødt på sofaen og kan ingenting.
Underligt nok, så er jeg ikke ved at få pip.. ENDNU!!!

Anmeld

12. april 2009

Susan1978

ei altså for pokker RIkke.. nu spærer i jer inde i en gummicelle også går i ikke nogen steder før om 7 år.. mon så ikke alt det uheld er over..

Held og lykke RIkke..

og kæmpe

Anmeld

13. april 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Tror det ville være en rigtig god løsning *S*

Er simpelthen så træt i hovedet.

Først ½ time på hvidovre i morges, da Katrine skulle have antibiotika.
Så skulle vi hente Allan i træningscentret, hvor han havde været nede og hilse på. Han er startet som spinninginstruktør for ganske kort tid siden og skulle have haft hold i dag. han havde købt påskeæg til hele flokken... Inden han faldt.
Så har vi siddet 1,5 time på amager skadestue blot for at Allans bandage kunne blive strammet.. Vi havde alle ungerne med, da vi ikke havde noget sted at gøre af dem og Allan havde sindsyg mange smerter. Og det var der ingen der tog hans smerter særligt alvorlig...
Derefter skulle vi til valby med Allans arbejdssedler, da han jo ikke kommer på arbejde det næste lange stykke tid.
Og bagefter ud med Katrine på Hvidovre fordi hun skulle have antibiotika..

Han er efterhånden helt blå fra skulder til bryst i venstre side.. Utroligt at sådan noget "bare" vokser sammen igen uden operation.
Nu vil jeg tage ud på hvidovre hospital og overnatte med Katrine, så vi kan få en ordenlig gang søvn inden hun måske får lov til at tage i skole i morgen.

Anmeld

14. april 2009

Rikke Houmøller Thaarup

AHHHHHH..... Allan bliver indlagt imorgen eller i overmorgen.

Han syntes brudet så mærkeligt ud i går aftes.. som om knoglen var på vej ud igennem huden. Vi blev enige om at han tog på Hvidovre skadestue idag og fik en second opinion.
Han kom ind kl. 10.10 på skadestuen. Efter 2 timers venten kom han til røngten. Og efter 1 times venten på røngtenafdelingen kunne han endelig gå derfra med et billede, der kun viste at knogleenderne lå alt for langt fra hinande til at kunne hele op af sig selv... Vi kunne først tage derfra kl. 16.10, før havde de ikke indstillet ham til operation og fået taget blodprøver...

Bortset fra det så havde vi håbet at Katrine kunne komme i skole i dag. Men men.. sådan skulle det ikke gå.
Hun vågnede ved at hun var dårlig og skulle kaste op, hvilket hun også gjorde.
Hun havde lidt feber og hendes fod var lidt varmere end den havde været de sidste par dage. Så de ville gerne beholde hende til stuegang....
Så hun har set hospitalsklovnen idag, været i hospitalsskole og set "far til 4"-film...
Det var meningen at vi skulle få lidt mere svar på prøverne idag.. Men men sådan skulle det ikke gå.
Patologerne har ikke modtaget eller registreret en prøve fra operationen, så den er væk pga. påsken... Det er muligt at de kan "låne" mikrobiologernes. Så der går lige et par dage ekstra med det, inden vi har svar. Men vi skulle være fri for injektionerne med antibiotika d. 23. hvor vi helst skulle en tur til norge allesammen... Men jeg kan godt se at det bliver mig, der skal køre alle 1200 km...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.