De såkaldte bobler ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Lenaogkasper

Camillos skriver:

føles det bare somom maven rumler? har nemlig haft maverumlen det sidste stykke tid hehe

Hej

Først tillykke med den 14 uger

Jeg er selv gravid og i dag 17+0

Jeg begyndte at mærke bebs for nogle dage siden faktisk 16+2

Jeg fik et CHOK wow en sjov følelse.

Ved mig er det ikke bobler men små puf, vil nærmest side det føles som en nerve der hopper men bare i underlivet fra navlen og ned til skambenet, forskellige steder.

Det er meget utydeligt men mærker det især når jeg lige tager en slapper, så er det lige som om den lille lige skal vise hvad den kan med sine små arme og ben

Nogen beskriver det også som en fisk der slå med halen.

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Camillos

Lenaogkasper skriver:

Hej

Først tillykke med den 14 uger

Jeg er selv gravid og i dag 17+0

Jeg begyndte at mærke bebs for nogle dage siden faktisk 16+2

Jeg fik et CHOK wow en sjov følelse.

Ved mig er det ikke bobler men små puf, vil nærmest side det føles som en nerve der hopper men bare i underlivet fra navlen og ned til skambenet, forskellige steder.

Det er meget utydeligt men mærker det især når jeg lige tager en slapper, så er det lige som om den lille lige skal vise hvad den kan med sine små arme og ben

Nogen beskriver det også som en fisk der slå med halen.

kram

Tak.. Ja jeg føler det som en fisk eller hva siger man... har kun mærket det meget få gange.. men det er jo også tideligt endnu og tak skal du ha

Anmeld

19. april 2012

Michalala

For mig føltes det mest som luft i maven. Nok lidt som en rumlen. Dog uden følelsen af at der var en prut på vej

Anmeld

19. april 2012

Tanjadamgaard

Syntes det er meget forskelligt hvordan det føles, nogle gange kan jeg godt syntes det er lidt ubehageligt og andre gange er det som om, det kilder indvendigt fra, som mange også skriver. Men jeg er først begyndt at mærke det hverdag nu og jeg er i uge 23. Jeg tror det er meget individuelt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.