var hos JM idag :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Princesspigen

kæresten og jeg har lige været hos JM, det gik rigtig godt, de var søde og rare.. dog skal jeg have en anden JM da de fandt ud af med den barndom jeg har haft at jeg godt kan være lidt følsom og have brug for lidt mere end normalt.. så det er jo kun godt de er opmærksomme på det..

fik en MAAAASSSE læsestof med hjem så der er nok at gå i gang med..

vægten ligger rimelig stabil tager ikke på eller taber mig.. så det er vel kun en god ting.. oven på at jeg stadig kæmper med kvalme og opkast..

men har måske noget blære betændelse  men skal op til lægen imorgen så må vi se hvad hun så siger..

men ihværtifal en god oplevelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

JH12

Dejligt med et veloverstået besøg hos Jordemoren, og endnu bedre de er opmærksomme på at du kan have mere brug for samtaler osv. end normalt.

Anmeld

17. april 2012

Princesspigen

Joyce1986 skriver:

Dejligt med et veloverstået besøg hos Jordemoren, og endnu bedre de er opmærksomme på at du kan have mere brug for samtaler osv. end normalt.

ja det er lækkert  

Anmeld

17. april 2012

Princesspigen

op så alle kan se at trods mine kvalmer så går det da rimelig godt  

Anmeld

17. april 2012

Princesspigen

vil gerne dele min gode oplevelse med jer

Anmeld

17. april 2012

Mira0911

Dejligt... Øv med kvalme og opkast... Ved selv hvordan det er, da jeg har haft sådan i begge mine graviditeter fra start og frem til fødslen... 

Anmeld

17. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Dejligt... Øv med kvalme og opkast... Ved selv hvordan det er, da jeg har haft sådan i begge mine graviditeter fra start og frem til fødslen... 

øv, det er absolut ikke sjovt..

jeg ved ikke om jeg tør håbe for det har været lidt bedere her de sidste 3 dage.. men tja nu må vi se..

Anmeld

17. april 2012

Princesspigen

ved slet ikke hvor jeg skal starte og slutte på alt mit læsestof..

Anmeld

17. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

øv, det er absolut ikke sjovt..

jeg ved ikke om jeg tør håbe for det har været lidt bedere her de sidste 3 dage.. men tja nu må vi se..

Jeg håber og ønsker virkelig ikke du skal det igennem... Det var det rene helvede.... 

Anmeld

18. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Jeg håber og ønsker virkelig ikke du skal det igennem... Det var det rene helvede.... 

min jordmoder anbefalede nogle piller jeg skal spørge min læge idag om jeg kan få så jeg kan få det bedere og få rigtig mad og væske i mig for en stund.. så må vi se om min læge går med til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.