Ørnen er landet :) Se! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. april 2012

AnnaK89

... Eller min "nye" barnevogn er ihvertfald kommet

Lavede et kæmpe sats med denne vogn - jeg er selv fra Nordjylland og den stod på Sjælland. Havde ikke selv mulighed for, at hente den, så fik den sendt UDEN at have set andet end billeder 

Men tror det er den bedste ting jeg nogensinde har gjort  Den er så SMADDER FLOT! Ingen pletter, skjolder eller rust

Det er en Emmaljunga Big Star Supreme fra juni 2011, altså knap et år gammel - og jeg købte den for 2500 kr incl. regnslag og myggenet fra Gaia og Ko, og ekstra lagner!! 

Det er vildt billigt, især når man ser hvad folk ellers vil have for deres vogne, så kunne selvfølgelig ikke dy mig

Nu glæder jeg mig bare til at komme ud og trille med den

I får lige lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

B&J

wow jaaa den er godt nok flot det er et SUPER SUPER køb du har gjord dig

bliver dejligt at putte den lille der i

Anmeld

17. april 2012

AnnaK89

B&J skriver:

wow jaaa den er godt nok flot det er et SUPER SUPER køb du har gjord dig

bliver dejligt at putte den lille der i

Simpelthen lækker er den Sjov hvad mødre kan glæde sig over? 

Er glad for at jeg satsede, for det kunne lige så vel være gået galt 

Anmeld

17. april 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

... Eller min "nye" barnevogn er ihvertfald kommet

Lavede et kæmpe sats med denne vogn - jeg er selv fra Nordjylland og den stod på Sjælland. Havde ikke selv mulighed for, at hente den, så fik den sendt UDEN at have set andet end billeder 

Men tror det er den bedste ting jeg nogensinde har gjort  Den er så SMADDER FLOT! Ingen pletter, skjolder eller rust

Det er en Emmaljunga Big Star Supreme fra juni 2011, altså knap et år gammel - og jeg købte den for 2500 kr incl. regnslag og myggenet fra Gaia og Ko, og ekstra lagner!! 

Det er vildt billigt, især når man ser hvad folk ellers vil have for deres vogne, så kunne selvfølgelig ikke dy mig

Nu glæder jeg mig bare til at komme ud og trille med den

I får lige lidt billeder

Hold da op hvor fint.. Det er nemlig bare vildt hva folk ellers kan finde på at forlange for brugte ting Men det der er bare en super pris

Anmeld

17. april 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

Hold da op hvor fint.. Det er nemlig bare vildt hva folk ellers kan finde på at forlange for brugte ting Men det der er bare en super pris

Ja jeg sidder virkelig også og tænker "Seriously??" når jeg ser folk vil have 5000-6000 kr for deres brugte vogn 

Så synes bare det her var fint, og sælger gjorde virkelig meget for at få den sendt herop, og var super flink hele vejen igennem, så bliver det bare ikke bedre 

Anmeld

17. april 2012

B&J

AnnaKJ skriver:

Simpelthen lækker er den Sjov hvad mødre kan glæde sig over? 

Er glad for at jeg satsede, for det kunne lige så vel være gået galt 

du har helt ret det kunne lige så godt været gået galt.....

men hold nu op den er flot

hihihihi ja vi mødre er let at gøre glade det er helt vildt

Anmeld

17. april 2012

AnnaK89

B&J skriver:

du har helt ret det kunne lige så godt været gået galt.....

men hold nu op den er flot

hihihihi ja vi mødre er let at gøre glade det er helt vildt

Det er den nemlig Ihh så glad

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

ja den er da lækker! kan godt forstå du glæder dig til at komme ud og trille med den!

Går selv og kigger på min dagligt, og drømmer om når jeg om ca 1 måned skal ud og trille med den..

Anmeld

17. april 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Ja jeg sidder virkelig også og tænker "Seriously??" når jeg ser folk vil have 5000-6000 kr for deres brugte vogn 

Så synes bare det her var fint, og sælger gjorde virkelig meget for at få den sendt herop, og var super flink hele vejen igennem, så bliver det bare ikke bedre 

Ja er os bare ved at tabe kæben når jeg ser sådan noget.. Nu var jeg lige i Ønskebørn og der kan man jo tit købe på udsalg eller udstillingsmodeller til 4000 så vil man jo ikke gi det for en brugt Ej hvor fedt godt der er sådan nogle mennesker til

Anmeld

17. april 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

Ja er os bare ved at tabe kæben når jeg ser sådan noget.. Nu var jeg lige i Ønskebørn og der kan man jo tit købe på udsalg eller udstillingsmodeller til 4000 så vil man jo ikke gi det for en brugt Ej hvor fedt godt der er sådan nogle mennesker til

Helt rigtig - så kunne man jo lige så godt købe dem nye der, hvis man er ligeglad med at det har været en udstillingsmodel

Ja det var super behageligt hele vejen igennem, og hun var rigtig god til at informere om hvor langt i forløbet hun var hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.