Mig og min kæreste har haft en ret fantastisk forhold indtil videre, vi har ikke haft et eneste rigtigt skænderi endnu
Hvilket jeg er henrykt over
Men vi er lige flyttet sammen eller næsten flyttet sammen, han skal lige have skiftet adresse over til mig så det er helt offichelt. Men i hvert fald.
Her i weekenden havde vi for første gang min bonusdatter på besøg en hel weekend og det var som om det først der gik op for hende at far ikke skulle bo der hvor han boede før.. Det gik også godt første dag, hun var glad og tilfreds osv. Men lørdag gik alt ned af bakke. Hun var umulig, ville hverken høre efter hvad jeg eller min kæreste sagde og var bare frøken modsat hele dagen lang indtil aftens mad hvor vi fik hende bestukket med en is til at opføre sig pænt.. (Ved godt det ikke er den indgangs vinkel man skal have men vi havde bare brug for at hun hørte bare lidt efter)
Hun var virkelig næsvis og svarede mig igen rigtig mange gange i løbet af dagen. Samtidig med at hun bare ikke ville lade katten være så jeg var desideret nød til at tage katten med ud af lejligheden for at han kunne få bare en halv times fred.
Hvad ville i gøre hvis jeres bonus barn ikke ville høre efter? Jeg er helt lost føler ikke jeg kan tillade mig at skælde rigtigt ud på hende, og hendes far prøver men det har ingen effekt hun siger bare hun vil hjem til mor.. ?
Blev virkelig en møg lørdag især fordi vi begge var så irriterede over at hun ikke hørte efter at vi begyndte at hakke på hinanden
Bliver ked af at vi skal blive sure på hinanden fordi hun ikke vil gøre andet end hvad hendes mor siger.........................
Anmeld